D vitamin mangel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået konstateret mangel på d vitamin. Lægen sagde man inddeler det i normalt - insufficiens - moderat - svær. Jeg ligger i moderat men hældende mod svær. Har haft en del problemer med helbredet i noget tid. Og bliver nysgerrig på hvad jer der har prøvet det samme oplevede af symptomer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2019

iMama

Anonym skriver:

Jeg har lige fået konstateret mangel på d vitamin. Lægen sagde man inddeler det i normalt - insufficiens - moderat - svær. Jeg ligger i moderat men hældende mod svær. Har haft en del problemer med helbredet i noget tid. Og bliver nysgerrig på hvad jer der har prøvet det samme oplevede af symptomer? 

Jeg får taget blodprøve på mandag, netop pga mistanke på mangel af D-vitamin.

Jeg er overtræt. Jeg har to små børn og fuldtidsarbejde. Står med det hele selv næsten. Min mand arbejder meget.

Men jeg kan slappe af i weekenden og sove længe når han er hjemme. Og stadigvæk er jeg smadret. Jeg føler jeg har ondt i mine knogler, led og muskler. Det er frygteligt. 

Det er typisk sådan jeg har det når jeg har mangel på D-vitamin. Hvordan har du det?

Anmeld Citér

8. februar 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har d vitamin mangel i svær grad. 

Jeg får derfor d vitamin tilskud hver dag. 

Mine symptomer er træthed, nedsat appetit, hårtab og mild depression (vinterdepression). Det er lige det kraftigste af dem og samtidig udviklede stress.

Efter jeg er startet på tilskud har jeg fået det langt bedre 

Anmeld Citér

12. februar 2019

iMama

Så kom mit svar. Den ligger på 29  

Heller ikke så underligt at jeg er så udmattet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.