Conceive plus eller Pre seed? Erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Conceive plus eller Pre seed

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.670 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2019

Anonym trådstarter

Er nysgerrig om at høre hvilke i har prøvet og om det gav bonus 

Vi har selv rigtig god erfaring med conceive plus. 

Har før forsøgt i optil 1 år og efter vi har prøvet conceive plus blev jeg gravid i første forsøg 

Har efterfølgende oplevet graviditet igen efter forsøg med conceive plus, dig endte denne i en SA men tror på det virker her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2019

FruStolpe

Det kan simpelthen ikke kun være mig, som ikke aner hvad de ord betyder 

Ej undskyld det ikke er et seriøst svar, men jeg føler mig totalt dum 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det kan simpelthen ikke kun være mig, som ikke aner hvad de ord betyder 

Ej undskyld det ikke er et seriøst svar, men jeg føler mig totalt dum 

Ej det kan jeg da faktisk godt forstå! 

Har glemt at tilføje glidecreme 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Er nysgerrig om at høre hvilke i har prøvet og om det gav bonus 

Vi har selv rigtig god erfaring med conceive plus. 

Har før forsøgt i optil 1 år og efter vi har prøvet conceive plus blev jeg gravid i første forsøg 

Har efterfølgende oplevet graviditet igen efter forsøg med conceive plus, dig endte denne i en SA men tror på det virker her. 

Gider du lige hjælpe os fatte-svage?

Hvordan skulle det have effekt?

Indholdsstofferne er primært vand, derudover indholdsstoffer, der ses i gel og creme - og så lige et skvæt parabener oveni. Nuvel påstås tilsat vitaminer, som kun kan optages i fordøjelseskanalen?

Jeg står tilbage med, at det kan have effekt på nydelsen, men hvad er den tekniske forståelse af produktet? 

Jeg er lidt i det hjørne, hvor man parkerer cremer mod strækmærker, rigtig god markedsføring kan bilde én meget ind, men jeg kan jo have overset noget (udover at der ikke er sæddræbende ingredienser i).

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gider du lige hjælpe os fatte-svage?

Hvordan skulle det have effekt?

Indholdsstofferne er primært vand, derudover indholdsstoffer, der ses i gel og creme - og så lige et skvæt parabener oveni. Nuvel påstås tilsat vitaminer, som kun kan optages i fordøjelseskanalen?

Jeg står tilbage med, at det kan have effekt på nydelsen, men hvad er den tekniske forståelse af produktet? 

Jeg er lidt i det hjørne, hvor man parkerer cremer mod strækmærker, rigtig god markedsføring kan bilde én meget ind, men jeg kan jo have overset noget (udover at der ikke er sæddræbende ingredienser i).

Sjovt som der altid skal komme disse negative besvarelser! 

Spørgsmålet var jo ikke hvorvidt man troede på det eller ej, men blot hvilken man havde haft gode erfaringer med HVIS man havde prøvet det.

Ærgerligt du har et behov for at besvare når det tydeligvis kun er for at nedgøre dette produkt samt få os (der har glæde af produktet) til at virke dumme og uvidende!! 

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym

Jeg har brugt preseed to gange og det gav begge gange pote. Jeg tror at det hjælper sædcellerne på vej hvis man ikke er 100% driv våd. Det minder jo meget om det sekret kvinden producere ægløsningen igennem 

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har brugt preseed to gange og det gav begge gange pote. Jeg tror at det hjælper sædcellerne på vej hvis man ikke er 100% driv våd. Det minder jo meget om det sekret kvinden producere ægløsningen igennem 

Fedt! 

Det er også min teori 

Jeg er nemlig normalt ret tør og vi har altid brugt glidecreme, dog er det først lykkes efter vi er skiftet over til conceive plus

Så tror også det er fordi det forbedre miljøet dernede 

Normalt brugte vi glidecremen Yes (ikke sæd dræbende)

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Sjovt som der altid skal komme disse negative besvarelser! 

Spørgsmålet var jo ikke hvorvidt man troede på det eller ej, men blot hvilken man havde haft gode erfaringer med HVIS man havde prøvet det.

Ærgerligt du har et behov for at besvare når det tydeligvis kun er for at nedgøre dette produkt samt få os (der har glæde af produktet) til at virke dumme og uvidende!! 

Hvis du skal anbefale produktet, er det da drønvigtigt, at du er klar over, om din påstand kan holde vand?  Myter og skrøner opstår jo netop på "jeg tror" og kan i den grad have uheldige bivirkninger for folk, der er desperate, for ikke at tale om firmaer, der høster guld på folk, der kun lytter til dem, der tilfældigvis har haft held i den periode, hvor de har brugt det. 

Hvis der var videnskabeligt belæg for, at det virker, er det da fantastisk, men jeg ser ikke fertilitetsklinikker læne sig synderligt op af dette?!

Det handler vist mere om tro end reel virkning, men der findes også mange lykkelige troende, så hvorfor ikke?

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du skal anbefale produktet, er det da drønvigtigt, at du er klar over, om din påstand kan holde vand?  Myter og skrøner opstår jo netop på "jeg tror" og kan i den grad have uheldige bivirkninger for folk, der er desperate, for ikke at tale om firmaer, der høster guld på folk, der kun lytter til dem, der tilfældigvis har haft held i den periode, hvor de har brugt det. 

Hvis der var videnskabeligt belæg for, at det virker, er det da fantastisk, men jeg ser ikke fertilitetsklinikker læne sig synderligt op af dette?!

Det handler vist mere om tro end reel virkning, men der findes også mange lykkelige troende, så hvorfor ikke?

Og igen kunne du ikke lade være med at kommentere 

Anmeld Citér

10. februar 2019

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at holde den gode tone i debatten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.