39 dage over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. februar 2019

Stefanie1996

Er gået 39 dage over tid nu, sidst jeg tog en GT var den 1 februar og den var negativ..

Var ved lægen for cirka 2 uger siden, og hun sagde jeg bare skulle se tiden an, hun tog hverken blodprøve eller andet.. 

Nogle der har stået i samme situation?

Ville selvfølglig gerne være gravid, men det er på ingen måde noget jeg stresser over, specielt ikke i de sidste 3 uger, ville faktisk bare gerne have min menstruation nu... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2019

MT_2011

Har du været på p-piller for nyligt ?

Anmeld Citér

7. februar 2019

Stefanie1996

MT_2011 skriver:

Har du været på p-piller for nyligt ?

stoppede den 28 oktober 2018 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kan tage op til 1år,før kroppen har fundet sig selv,og man der med får en regelmæssig cyklus.

Så der er helt normalt og ikke farligt.

Anmeld Citér

7. februar 2019

Astridj

Det er helt normalt at springe en cyklus over. Jeg gjorde det også i sommers, og gik også lidt i panik men den kom lige til tiden ved den næste cyklus start, så bare ta det helt roligt.

Anmeld Citér

8. februar 2019

Stefanie1996

Astridj skriver:

Det er helt normalt at springe en cyklus over. Jeg gjorde det også i sommers, og gik også lidt i panik men den kom lige til tiden ved den næste cyklus start, så bare ta det helt roligt.

Min er jo ikke kommet ved næste cyklus, er gået 9 dage over tid igen.

Anmeld Citér

8. februar 2019

Maibritt80

Jeg har prøvet, at der gik 10 (!!) lange uger, før jeg fik min mens igen, og har normalt en kort cyklus. Men pludselig kom den, og så var alt normalt igen. 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Stefanie1996

Maibritt80 skriver:

Jeg har prøvet, at der gik 10 (!!) lange uger, før jeg fik min mens igen, og har normalt en kort cyklus. Men pludselig kom den, og så var alt normalt igen. 

håber også bare snart den kommer!! 

Anmeld Citér

9. februar 2019

Astridj

Stefanie1996 skriver:

Min er jo ikke kommet ved næste cyklus, er gået 9 dage over tid igen.

Har lige kigget i min Clue app, og kunne se min også var lidt forsinket. Endte med en cyklus på 73 dage  men efter det var den helt regelmæssig. Men kan godt forstå dig! Jeg kan godt huske hvor frusterende det var, og man var nervøs for om kroppen virkede som det skulle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.