Eksperthjælp: Stram skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. februar

Vivi Hollænder

Hej Vivi.

Jeg har fået er lidt anderledes problem. Jeg har en fantastisk skøn kæreste som jeg elsker utrolig højt. Vi har begge et kæmpe sex drive og har sex mindst 5 gange om ugen. Det skal man jo ikke klage over. Jeg har altid været meget stram. Og min læge har endda forbudt mig at lave knibeøvelser.
Men nu er jeg de sidste par uger blevet endnu mere stram. Som i at det gør fysisk ondt på min kæreste i mens og han kan næsten ikke trænge ind i mig. Heller ikke bare med fingrene. :/

Det skal lige siges at det på ingen måde gør ondt på mig, jeg er ophidset og er også naturligt våd.

Når jeg så får orgasmer (som jeg får mange af) bliver jeg endnu strammere og ofte presset han helt ud.

Hvad kan grunden til den pludselig ændring skyldes. Og hvad kan jeg gøre for at få musklerne i underlivet til at slappe lidt af?

Vivis svar

Kære du

Jeg vil tillade mig at modsige din læges forbud mod knibeøvelser.

Det er en almindelig misforståelse, at bækkenbundstræning kun handler at få en stram skede, men rigtig udført får man velfungerende muskler, der er elastiske og både kan strammes og slappes.

Mange kvinder går rundt med underlivssmerter, fordi deres muskler er opspændte. De vil i mange tilfælde også have gavn af bækkenbundstræning.

På min hjemmeside www.bedresexliv.dk er der en lille quide ”pas på din bækkenbund” . Den kan du følge og læg mærke til, at det ikke kun handler om at knibe, men lige så meget at lære at slappe af ind i mellem knibene og udstrækningsøvelser, som gør dine muskler smidige.

Hvis du er interesseret i mere viden og grundigere instruktion vil jeg anbefale, at du opsøger en fysioterapeut med speciale i bækkenbunden. Eller melder dig på et bevægelseshold, hvor der er fokus på bækkenbunden.

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.