Ved ikke hvad jeg vild

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
12 svar
2 synes godt om
7. februar 2019

Anonym trådstarter

Ah så blev jeg 31 år og arbejder som social og sundhedsassistent.

jeg hader mit arbejde pga. Tidspress  jeg har aldrig tid til noget, jeg holder ALDRIG hele min pause da der simpelthen ikke er tid  

Jeg magter ikke mere sure mine fra pårørende og borger da jeg virkelig virkelig gøre det bedste jeg kan. - Jeg har ofte snakket med min leder da jeg simpelthen ikke kan stå ind for hvad jeg kan nå i det tidspress jeg har - De resultere i vi får en ind den ene vagt så er det gået i glemmeren igen .....

Og udfra alle de afløsere vi har ( omg vi har mange) så er vi ene af de bedste steder med fleste ansat  

- Jeg vild læse videre men hvad?! Og når man har 2 børn under 5 år

Det eneste jeg ved er jeg ikke vild arbejde sundhed sektoren der er ikke nok ansat og vi bliver bare færre

- hvor vild i anbefalede jeg kiggede hende? Og gerne en “kort” uddannelse men de lange er også okay -

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2019

Mille123

pædagog eller socialrådgiver? - og se det som en god ting at læse med små børn. Du kan planlægge din tid og skal ikke have dårlig samvittighed over barnets første sygedag. Jeg arbejder Pt fuldtid og læser deltid på uni ved siden af. Men om lidt går jeg på barsel med 4. Barn og tænker derefter at søge over på fuldtidsstudie. Så har jeg 5 år hvor jeg selv kan planlægge min tid imens jeg læser og kan være der for børnene

Anmeld Citér

7. februar 2019

serinasmor

Du er nødt til at mærke efter. 

Hvad vil du gerne arbejde med. 

Er der noget ved dit nuværende job som du godt kan lide. 

På hvilke andre måder kunne du evt få det i spil. 

Du kan læse til alt muligt, men det er kun dig der ved hvad du godt kan lide at lave. 

Så jeg ville starte der  

Anmeld Citér

7. februar 2019

MT_2011