Positiv graviditetstest efter menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg havde min menstruation d 1 som var 3 dage før tid men blødte som jeg plejer dog uden smerter og klumper. 

Men nu her idag ville jeg tage en ægløsningstest som med det samme blev positiv, plejer at have sen ægløsning d. 20 tager derfor også en graviditetstest da jeg har læst det kan give udslag på en ægløsningstest hvis man er gravid. Testen var sgu positiv!! 

Kan man det? Har jo blødt i 3 dage!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2019

Camillos

Anonym skriver:

Jeg havde min menstruation d 1 som var 3 dage før tid men blødte som jeg plejer dog uden smerter og klumper. 

Men nu her idag ville jeg tage en ægløsningstest som med det samme blev positiv, plejer at have sen ægløsning d. 20 tager derfor også en graviditetstest da jeg har læst det kan give udslag på en ægløsningstest hvis man er gravid. Testen var sgu positiv!! 

Det kan du sagtens... Det sker faktisk for em del kvinder man kan bløde normalt og alligevel være gravid

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det kan du sagtens... Det sker faktisk for em del kvinder man kan bløde normalt og alligevel være gravid

Okay vildt! Har også en hel del graviditetssymptomer 

Må hellere få en tid hos lægen 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Sagtens. Jeg blødte i 3 mdr i første graviditet som normal mens. Anede ikke jeg var gravid fordi jeg netop fik mens som normalt 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sagtens. Jeg blødte i 3 mdr i første graviditet som normal mens. Anede ikke jeg var gravid fordi jeg netop fik mens som normalt 

Tusind tak for dit svar ❤️ Det giver håb 

Vidste slet ikke det var muligt! 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Camillos

Anonym skriver:

Har du været et smut til læge? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.