Hvilket gymnasium gik I på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
22 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2019

mmerle

Synes det kunne være sjovt at høre hvor folk herinde kommer fra. Og muligvis, måske møde nogen man ikke vidste man kendte.

Så, hvilket gymnasium/anden ungdomsuddannelse gik I på? Og hvilken årgang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg tænker, at mange herinde gerne vil være lidt anonyme, så det er ikke sikkert, at der er så mange, som vil svare på dit spørgsmål. Jeg har i hvert fald ikke lyst 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Tommelise

Jeg har heller ikke lyst til at svare - netop fordi jeg ønsker at beskytte min identitet på nettet.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Loa

Hold nu fest altså. 

Ja fordi man skriver hvilket gymnasie, eller i mit tilfælde hvilken handelsskole man gik på, så kan alle i hele Danmark opsnuse hvem man er 

Jeg tør godt skrive at jeg gik på Køge Handelsskole i 2002-2005.

Anmeld Citér

6. februar 2019

AnoMor

Der er da ingen der ved hvem man er fordi man sige hvor man har gået. Der gik jo flere 100 elever på samme tid. 

Bec business Ballerup 2006-2008

Anmeld Citér

6. februar 2019

Tommelise

Nej - men jeg foretrækker 100 % anonymitet og har ikke lyst til at fortælle, hvilken by jeg bor i.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Tommelise

Loa skriver:

Hold nu fest altså. 

Ja fordi man skriver hvilket gymnasie, eller i mit tilfælde hvilken handelsskole man gik på, så kan alle i hele Danmark opsnuse hvem man er 

Jeg tør godt skrive at jeg gik på Køge Handelsskole i 2002-2005.

Jeg ved rent faktisk ikke, om der er nogle herinde, jeg kender fra det virkelige liv - hvis der er, så har jeg ikke lyst til at "møde" dem her.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Loa

Tommelise skriver:

Jeg ved rent faktisk ikke, om der er nogle herinde, jeg kender fra det virkelige liv - hvis der er, så har jeg ikke lyst til at "møde" dem her.

Og du tror du bliver genkendt udelukkende på dit gymnasium? 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Tommelise

Loa skriver:

Det er ligegyldigt - jeg ønsker ikke at fortælle, hvor jeg er vokset op, hvor jeg har gået i gymnasiet, og hvor jeg bor nu.

Hvis der er nogen, der kender mig herinde, så kunne de blive bestyrket i deres "mistanke", hvis de ved, hvilket gymnasium jeg gik på.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Loa skriver:

For hver personlig/privat oplysning du giver herinde, bliver det nemmere og nemmere at gætte, hvem du er. Man kan jo læse dine tidligere indlæg igennem og gennem dem danne sig et billede af, hvem du er.

Hvis man eksempelvis i forskellige tråde herinde opgiver sine børns navne, deres fødselsdage, hvilken by man bor i og hvilken gymnasie, man har gået på, så er feltet altså væsentligt snævret ind - især hvis man kender dig i forvejen.

Det er der måske nogen, som er ligeglade med, men det har jeg ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.