Hvad er acconto løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2019

Anonym trådstarter

nogen kloge mennesker herinde der kan forklare mig hvad det er 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2019

Anonym

Foreløbig, anslået lønudbetaling, hvor den reguleres til korrekt beløb måneden efter.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Aconto betyder forskud eller løbende.

Jeg tænker at i dit tilfælde at det betyder at din løn indtil den er færdigbehandlet vil være de 17.000 kr. Når lønnen så er færdig forhandlet, vil du få den nye månedsløn samt det der måtte være differencen.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Aconto betyder forskud eller løbende.

Jeg tænker at i dit tilfælde at det betyder at din løn indtil den er færdigbehandlet vil være de 17.000 kr. Når lønnen så er færdig forhandlet, vil du få den nye månedsløn samt det der måtte være differencen.

Altså de trækker i min løn Den næstkommende måned hvis der er blevet udbetalt for meget af min løn  her den 28 februar ?

Anmeld Citér

6. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Foreløbig, anslået lønudbetaling, hvor den reguleres til korrekt beløb måneden efter.

Ok så jeg Kan i princippet få udbetalt for meget her den 28 februar ? 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Altså de trækker i min løn Den næstkommende måned hvis der er blevet udbetalt for meget af min løn  her den 28 februar ?

Uden at vide det så ja. Men hvis nu din løn bliver forhandlet til mere end 17.000 kr, så får du mere udbetalt.

Anmeld Citér

6. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Da du kun får grundlønnen, tror jeg du får udbetalt minimums lønnen(det gør vi hvert fald der hvor jeg arbejder ��). Dvs hvis du var ansat hos os, ville du minimum få den løn, men måske forhandles til en højere ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.