Køjeseng hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2019

Miti's mama

Jeg har to piger, 4 og 2 år. De deler værelse, og som studerende har vi ikke den største lejlighed. Nu er den mindste ved at vokse ud af sin tremmeseng, og derfor skal vi have ny seng. Men der er ikke rigtig plads til 2 junior senge, og da slet ikke en junior og en normal str som vi kommer til inden for det næste år. Min mand har forslået køjesenge, og det er jo fint ift plads, men nogen herinde der har erfaring med det? Jeg er mest bange for at lillesøster vil prøve at kravle op til storesøster og problemer med fald o.lign.

Nogen med erfaringer? Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2019

AnoMor

Miti's mama skriver:

Jeg har to piger, 4 og 2 år. De deler værelse, og som studerende har vi ikke den største lejlighed. Nu er den mindste ved at vokse ud af sin tremmeseng, og derfor skal vi have ny seng. Men der er ikke rigtig plads til 2 junior senge, og da slet ikke en junior og en normal str som vi kommer til inden for det næste år. Min mand har forslået køjesenge, og det er jo fint ift plads, men nogen herinde der har erfaring med det? Jeg er mest bange for at lillesøster vil prøve at kravle op til storesøster og problemer med fald o.lign.

Nogen med erfaringer? Tak

Min lillebror var 2,5 da han fik køjeseng. Han har aldrig haft et styrt. 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Soonmom

Vi står selv i samme dilemma herhjemme 

Vi har en knap 3 år og en på knap 2 år.

Vi er nået frem til at vi venter til sommer med køjeseng så den lille lige når at blive 2,5 år.

Dog får storebror en juniorseng snart (vi køber en køjeseng, som kan laves til to juniorsenge) 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Helloo

Vi har haft junior køjeseng i knap 2 år nu. Vores er 3,5 og 4,5 år. Vi har heller ikke oplevet styrt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.