Aagaard klinik anbefaling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2019

Anonym trådstarter

Hej.

Min mand og jeg har lige fået henvisning til Aagaard klinik så vi kan komme igang med IUI-H. 

Nogen der har været i den behandling og hvor mange gange skulle der til for at det lykkes? Nogen der har været ved Aagaard og som vil dele deres oplevelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2019

Malene76

Anonym skriver:

Hej.

Min mand og jeg har lige fået henvisning til Aagaard klinik så vi kan komme igang med IUI-H. 

Nogen der har været i den behandling og hvor mange gange skulle der til for at det lykkes? Nogen der har været ved Aagaard og som vil dele deres oplevelser. 

Vi har været i behandling hos Aagaard i Skejby. Desværre lykkedes det ikke men vi har kun pænt at sige om stedet. 

Mvh. Malene 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Vi har været i behandling hos Aagaard i Skejby. Desværre lykkedes det ikke men vi har kun pænt at sige om stedet. 

Mvh. Malene 

Hvilken slags behandling var I?

Anmeld Citér

6. februar 2019

Malene76

Anonym skriver:

Hvilken slags behandling var I?

ICSI og den måde er vores søn også kommet til på. 2. Gang var der bare ikke succes med behandlingen. 

Mvh. Malene 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Vi har været i behandling ved ågaard med iui h og min kæreste blev gravid ved 3 forsøg. Anden gang blev hun gravid ved 1. Besøg. Begge gange har vi betalt for 1 ekstra inseminering umiddelbart dagen efter første inseminering.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.