Kan jeg godt skrive...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. februar 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Der skal være beboermøde i morgen og jeg vil rigtig gerne med da det er nogle ret vigtige ting der skal tages op. Desværre starter mødet klokken 17 og min mand er først hjemme mellem 17 og 18.

Kan jeg godt tillade mig at skrive på Infoba til de andre forældre fra vores datters stue, og hører om der er nogen af dem der kan se efter hende indtil manden kommer hjem? Eller hvad gør jeg?

EDIT: Hun er 4 1/2 og stort set alle børnene bor i vores boligforening, så der er ca. 10 til mellem dem alle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Ms.Momo skriver:

Der skal være beboermøde i morgen og jeg vil rigtig gerne med da det er nogle ret vigtige ting der skal tages op. Desværre starter mødet klokken 17 og min mand er først hjemme mellem 17 og 18.

Kan jeg godt tillade mig at skrive på Infoba til de andre forældre fra vores datters stue, og hører om der er nogen af dem der kan se efter hende indtil manden kommer hjem? Eller hvad gør jeg?

EDIT: Hun er 4 1/2 og stort set alle børnene bor i vores boligforening, så der er ca. 10 til mellem dem alle. 

Altså tænker du på en legeaftale, hvor nogle af de andre forældre tager hende med hjem og din mand så henter hende der? For ja, det synes jeg godt at du kan tillade dig og spørge om. Men hvis det er fordi du vil have nogle af de andre forældre til at holde øje med hende hjemme hos jer, så nej så synes jeg ikke du kan tillade dig det.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du reelt mener?

Anmeld Citér

5. februar 2019

LSS

Hvis du snakker godt med nogle af forældrene så synes jeg helt klart godt du kan ☺️

Jeg ville nok ikke spørge nogle jeg ikke rigtig kender eller snakker med, men holde mig til dem jeg snakker med ☺️

Anmeld Citér

5. februar 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Fie85 skriver:

Altså tænker du på en legeaftale, hvor nogle af de andre forældre tager hende med hjem og din mand så henter hende der? For ja, det synes jeg godt at du kan tillade dig og spørge om. Men hvis det er fordi du vil have nogle af de andre forældre til at holde øje med hende hjemme hos jer, så nej så synes jeg ikke du kan tillade dig det.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du reelt mener?

Jeg mente som en lege aftale, ja. Enten hvor hun tager med dem hjem fra børnehaven eller at jeg kommer forbi med hende inden mødet.

Anmeld Citér

5. februar 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Ms.Momo skriver:

Jeg mente som en lege aftale, ja. Enten hvor hun tager med dem hjem fra børnehaven eller at jeg kommer forbi med hende inden mødet.

Det kan du sagtens. Der var en i min drengs børnehave, hvis mor spurgte mig om jeg kunne have deres dreng i en weekend, da hun var alene med begge drenge og har cancer, så det var lidt meget for hende. Selvfølgelig havde jeg intet imod at hendes dreng var hos os, desværre kunne det ikke lade sig gøre da jeg skulle på weekendarbejde og min mand var syg. Men jeg ville intet problem have i, at der var en anden forældre der spurgte om jeg kunne tage deres barn i et par timer. Det ville da kun være hyggeligt. 

Så spørg du bare 

Anmeld Citér

5. februar 2019

Mortilah

Selvfølgelig kan du spørge. Man kan jo bare sige nej. Jeg har endnu ikke prøvet at blive spurgt. Vi er lige startet i børnehaven, men håber da det sker. Vi vil gerne låne et barn med i ny og næ. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.