Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. februar 2019

Babyklar22

Hej. Jeg har test dag imorgen, tirsdag d. 5/2-19. Jeg har idag haft pletblødninger og svage mens smerter. Jeg tog derfor en graviditetstest, blot af ren nysgerrighed. 

Er det min hjerne der leger med mig, eller kan I også se en meget utydelig streg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2019

AnoMor

Babyklar22 skriver:

Hej. Jeg har test dag imorgen, tirsdag d. 5/2-19. Jeg har idag haft pletblødninger og svage mens smerter. Jeg tog derfor en graviditetstest, blot af ren nysgerrighed. 

Er det min hjerne der leger med mig, eller kan I også se en meget utydelig streg? 

Jeg kan godt se en meget utydelig streg. Men hvis du har pletblødt med mens smerter ville jeg ikke tage den for noget endnu da der kan være tale om en bio. Vent er par dage og se om mens kommer rigtig. Og ellers så test igen. Så burde den også blive kraftigere hvis der er noget 

Anmeld Citér

4. februar 2019

Camillos

Babyklar22 skriver:

Tillykke  håber spirern bliver derimde

Anmeld Citér

4. februar 2019

babylife.

Den ser positiv ud, men tag en ny igen om et par dage og gør der om morgenen, så giver de det bedste svar 

Anmeld Citér

5. februar 2019

Babyklar22

Mens smerterne og blødningen tog til over aftenen, og jeg bløder nu som en almindelig menstruation... jeg synes dog bare det virker mærkeligt, at den skal være positiv samme dag, som jeg kan mærke mens smerter og pletbløder. Når det jo så er endt i, hvad der ligner, en menstruation. 

Så I har nok ret i, at det kan ske og være en bio... desværre ��

Anmeld Citér

5. februar 2019

AnoMor

Babyklar22 skriver:

Mens smerterne og blødningen tog til over aftenen, og jeg bløder nu som en almindelig menstruation... jeg synes dog bare det virker mærkeligt, at den skal være positiv samme dag, som jeg kan mærke mens smerter og pletbløder. Når det jo så er endt i, hvad der ligner, en menstruation. 

Så I har nok ret i, at det kan ske og være en bio... desværre ��

Bio sker hos 20% af alle kvinder. Det er slet ikk så ualmindeligt. Ofte opdager man den ikke engang netop fordi den kommer omkring mens tiden. 

Krydser for der snart er gevinst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.