Vi mistede vores mor i 2012 og vores far i 2017, så vi har kun hinanden, så jeg vil altid hjælpe hende, når jeg kan.
Vi var ved vagtlægen, og hendes infektionstal var rimelig højt (190) så de valgte at beholde hende til at finde ud af hvor infektionen var (de mistænker hendes nyre, da hun havde meget ondt i den nederste del af ryggen) så hun skal overnatte på hospitalet, hvilket både giver hende en tryghed, men også jeg, så jeg ved hun er i trygge hænder, så hun skal ikke afsted imorgen. Dette var hun dog utroligt ked af, da hun har haft rimelig meget fravær pga angst anfald og så denne uge sygdom, men hun vil ringe til hendes studie imorgen og prøve at finde en løsning.
Ja, jeg snakkede med hende omkring hendes kæreste da var en stor skid, at han bare vælger at gå, lige så snart hun virkelig har brug for det. Dette mente hun også bestemt, men hun er virkelig glad for ham ellers, så hun vil tage en meget seriøs samtale med ham, inden hun vil tage beslutningen af at slutte det. Det er hendes liv, så der vil jeg ikke blande mig for meget, medmindre det direkte bliver et farligt forhold.
Jeg tager ud til hende igen imorgen, når jeg er færdig med samtalen. Mange tak for jeres svar, vidste slet ikke at febervildelse også kunne forekomme ved voksne mennersker :-D havde kun hørt omkring børn får det.
Anmeld
Citér