Spørgsmål om Emmaljunga super nitro klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2019

Anonym trådstarter

Mit spørgsmål lyder på om stellet til en emmaljunga super nitro klapvogn kan passe til en barnevognsdel? Jeg ved ikke hvad ligge delen hedder, men synes at stellene det ens ud, og jeg kunne godt tænke mig at skifte den ud engang i mellem hvis det var muligt, og bruge den som barnevogn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Mit spørgsmål lyder på om stellet til en emmaljunga super nitro klapvogn kan passe til en barnevognsdel? Jeg ved ikke hvad ligge delen hedder, men synes at stellene det ens ud, og jeg kunne godt tænke mig at skifte den ud engang i mellem hvis det var muligt, og bruge den som barnevogn. 

Jeg tror ikke at super nitroen er helt så bred som en barnevogn. Tag evt i din lokale babysam/anden forhandler og spørg dem. De må da vide det.. 

Jeg ved at man på et tidspunkt kunne købe en slags lift/lille barnevognskasse som kunne klikkes på, men jeg ved ikke om de sælges mere. 

Anmeld Citér

3. februar 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg tror ikke at super nitroen er helt så bred som en barnevogn. Tag evt i din lokale babysam/anden forhandler og spørg dem. De må da vide det.. 

Jeg ved at man på et tidspunkt kunne købe en slags lift/lille barnevognskasse som kunne klikkes på, men jeg ved ikke om de sælges mere. 

Tak det vil jeg gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.