Anonym skriver:
Ja... Jeg har så et barn der altid har haft svært ved at sove på andre end mig, nu begynder hverdagen virkelig at banke på og skal snart starte job. Min datter er 7 snart 8 mdr og hun vil bare ikke sove... Hvis jeg er heldig sover hun 30 min fra 8-8 30 i hendes barnevogn efter en gåtur på 30 min og igen fra 11-13 med 3 opvågninger indimellem, men det er sjældent. Hun vågner oftest i store skrig og er helt utrøstelig. Forsøger jeg at putte hende fordi hun er mega træt kl 15 sover hun bare ikke før kl 19 om aftenen.. Hele natten vågner hun hver time! Vi har været til kiropraktor med hende, ørelæge og kraniosakral terapeut ingen har noget at sige
. Jeg har forsøgt at svøbe hende men forgæves da hun er så tæske stærk hun får sine arme fri. Jeg er træt med træt på.orker ingenting.. Har i nogle guldkorn?
Øv træls situation for jer begge -
Hos vores datter virker RUTINER, første gang hun skulle ude i barnevognen tog det 3 timer at få hende at sove 30 minutter, men jeg gjorde fordi vores datter var skide træt og det er synd at være træt hele dagen.
Nu sover hun længere og er en meget mere glad pige
Men igen rutiner og Extreme meget tålmodighed ( for mig skal jeg ha min Coca cola Zero) og opgive aftaler i hovedet bare give dig 100% tiL opgave det der stresset mig hele vildt var jeg vilde vaske det tøj og hænge det op før vi skulle hente storebror i BH - efter jeg gav slip havde jeg mere tålmodighed
Anmeld
Citér