Nogen erfaringer med baby klister?
Kan man få mens lign smerter ved brug af baby klister?
Jeg oplever ikke denne uro i maven ved hver ægløsning. Vi har aktivt forsøgt med donor 3 gange nu. Alle tre gange har jeg få dage efter ægløsning haft uro i maven.
Den sidste gang her har vi så forsøgt med baby klister, og jeg fik på dag 3 efter ægløsning voldsomme mens lignende smerter, så meget jeg var ved at tage til vagtlæge. Men så tiden an og har stået på i næsten en uge nu, smerter har aftaget og føles mest som ømhed nederst i maven nu, men er stadig ret ubehageligt at ligge på maven. Jeg er nu på dag 8 efter ægløsning. Har forsøgt at tage en test for et par dage siden, men den er selvfølgelig negativ så tidligt. Så tænker om det baby klister kan give så meget smerte i maven. Jeg er nu oppustet, ømhed i mave, vågnede med kvalme kl 5 i morges og babser er ømme. Men det er de altid i ugen op til mens. Ved ikke om jeg tør håbe på noget og at testen ikke kan vise noget endnu, eller om det kan være det babyklister der sætter sådan gang i kroppen. Nogen erfaringer?
Ved godt psyken kan gøre en del også men så kraftige smerter som jeg har haft virker vildt hvis det kan være psyken.... så derfor tænkte jeg om det kunne være det baby klister.
Mvh ønsketænkeren
Anmeld
Citér