Kan ikke få tid til nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2019

BienBlomsten

Hej de dejlige damer

Jeg er pt. 10+5 (fertilitetsbehandling). Jeg hører til Roskilde sygehus og har efter aftale med egen læge kontaktet Roskilde for at få en tid til NF. 

De meldte tilbage at de var overbooket og derfor arbejder på at finde en løsning, og vil sende os et andet sted hen i landet. Jeg spurgte om jeg selv kunne gøre noget, fx ringe rundt og det afviste de. De sagde at vi kunne risikere at få tiden med en dags varsel.

Er der andre som går og venter på, at der dumper en tid til NF ind i e-boks? 

Jeg er ved at være lidt frustreret, da den korte varsel, kan betyde at manden ikke har mulighed for at få fri!!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2019

fehår

Øv, det lyder træls. I din situation ville jeg nok overveje at købe mig til at få nakkefoldsscanning foretaget privat, så man selv kan styre hvor og hvornår. Det endte vi med at gøre med misdannelsesscanningen i min tidligere graviditet, da det var umuligt at finde en tid, manden kunne være med til på sygehuset.

Anmeld Citér

30. januar 2019

BienBlomsten

Det kan selvfølgelig også blive en mulighed. Tak

Anmeld Citér

30. januar 2019

SejtNavnHer

Forklar din læge situationen, og få denne til at sende en henvisning til en NF i privat regi, så skal I ikke betale for det.

Jeg kan anbefale lilleliv i Hvidovre, det er heller ikke så langt væk, og de har ok hurtige tider, da de også varetager drop in scanninger. 

Anmeld Citér

30. januar 2019

BienBlomsten

givmignr2 skriver:

Forklar din læge situationen, og få denne til at sende en henvisning til en NF i privat regi, så skal I ikke betale for det.

Jeg kan anbefale lilleliv i Hvidovre, det er heller ikke så langt væk, og de har ok hurtige tider, da de også varetager drop in scanninger. 

tak for det gode råd

Anmeld Citér

30. januar 2019

MT_2011

Jeg blev smidt til Holbæk i stedet for Roskilde, fordi Roskilde er proppet. Min veninde måtte selv rykke for sin scanning og der havde de glemt hende i Roskilde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.