Erfaringer med fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2019

kajs1512

Hej alle 

Min kæreste og jeg skal til april i behandling med IVF. Jeg er nysgerrig, spændt og nervøs på en og samme tid.

Er der nogle vil deles deres oplevelser med fertilitetsbehandling gode som dårlige?

Hvilken behandling var du/I i? Hvor mange forsøg brugte i? Har i åbnet flere ønskebørn i behandling? Er der andet jeg skal vide (udover at jeg skal finde min tålmodige side frem &nbsp ?

God dag

Hilsen mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Hej alle 

Min kæreste og jeg skal til april i behandling med IVF. Jeg er nysgerrig, spændt og nervøs på en og samme tid.

Er der nogle vil deles deres oplevelser med fertilitetsbehandling gode som dårlige?

Hvilken behandling var du/I i? Hvor mange forsøg brugte i? Har i åbnet flere ønskebørn i behandling? Er der andet jeg skal vide (udover at jeg skal finde min tålmodige side frem &nbsp ?

God dag

Hilsen mig

Hej med dig, 

Vores datter er lavet på fertilitetsklinikken på Horsens Sygehus i december 2016. Hun er lavet ved IVF behandling og kom til i første forsøg. Vi var i fertilitetsbehandling fordi min mand er steriliseret. 

De var søde og kompetente og så kan man altså bare mærke at de arbejder med mennesker på en hel anden måde end mange andre afdelinger på et sygehus. Vi følte os altid velkomne og følte altid at lige netop os ville de gerne have det skulle lykkes for - og jeg er sikker på at de fleste andre, som var i behandling følte det på samme måde. 

Vi har kun haft gode oplevelser med fertilitetsbehandling og vi har fået den mest vidunderlige lille fis ud af det 

Rigtig meget pøj-pøj med behandlingen - vær tålmodig og så skal det nok lykkes for jer 

PS. Ægudtagning kan godt gøre lidt naller 

Anmeld Citér

30. januar 2019

kajs1512

Lefrica skriver:

Hej med dig, 

Vores datter er lavet på fertilitetsklinikken på Horsens Sygehus i december 2016. Hun er lavet ved IVF behandling og kom til i første forsøg. Vi var i fertilitetsbehandling fordi min mand er steriliseret. 

De var søde og kompetente og så kan man altså bare mærke at de arbejder med mennesker på en hel anden måde end mange andre afdelinger på et sygehus. Vi følte os altid velkomne og følte altid at lige netop os ville de gerne have det skulle lykkes for - og jeg er sikker på at de fleste andre, som var i behandling følte det på samme måde. 

Vi har kun haft gode oplevelser med fertilitetsbehandling og vi har fået den mest vidunderlige lille fis ud af det 

Rigtig meget pøj-pøj med behandlingen - vær tålmodig og så skal det nok lykkes for jer 

PS. Ægudtagning kan godt gøre lidt naller 

Dejligt, tak fordi du vil dele 

Vi selv er også tilknyttet Horsens, og har haft de første 2 indledende samtaler hvor vi især følte det du beskriver i anden samtale.

Tusind tak  og ja jeg frygter også ægudtagningen en smule, men hvis det er det der skal til så kan jeg klare det 

Anmeld Citér

30. januar 2019

grinny

Jeg har en IVF datter på snart 2,5 år 

Lavet i første forsøg på Riget.

Vi skal i gang igen om et par måneder, selvbetalt dog på en privatklinik.

Hos os er det min mand som ikke kan lave børn 

Anmeld Citér

31. januar 2019

kajs1512

grinny skriver:

Jeg har en IVF datter på snart 2,5 år 

Lavet i første forsøg på Riget.

Vi skal i gang igen om et par måneder, selvbetalt dog på en privatklinik.

Hos os er det min mand som ikke kan lave børn 

Hvor dejligt, det er dejligt at høre 

Hvad er grunden til i vælger privatklinik nu?

Og tusind tak fordi du gav dig tid til at svare 

Anmeld Citér

8. februar 2019

ønskebørn74

kajs1512 skriver:

Hej alle 

God dag

Hilsen mig

Jeg har PCOS i den helt svære ende. Det tog mange år og MANGE forsøg inden det lykkedes at få levende børn. Jeg fik de dejligste tvillinge bøller.

Anmeld Citér

8. februar 2019

kajs1512

ønskebørn74 skriver:

Jeg har PCOS i den helt svære ende. Det tog mange år og MANGE forsøg inden det lykkedes at få levende børn. Jeg fik de dejligste tvillinge bøller.

Hvor dejligt at høre at kampen ikke var forgæves 

Tak for dit input 

Anmeld Citér

8. februar 2019

pussekat

hejsa

her lykke det ikke her vi her 21 førsøg og her være gravid 3 gang 

2 end i sa og en i bio og nu prøve vi ikke mere da vi ikke kan hold til det mere så et liv uden børn 

Anmeld Citér

9. februar 2019

Mille123

Vi var tilknyttet Horsens IUI og blev gravid med vores søn i andet forsøg - han kom juni 15. Har kun positivt om Horsens

anden gang blev iui ved gynækolog som resulterede i tvillinger født i 17 

3. Gang naturligt gravide, fordi jeg ikke længere higede efter børn, så for mit vedkommende var det sandt, at man blot skal slappe af, så kommer det. Vi har termin til juni

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.