Hej alle 
Min kæreste og jeg skal til april i behandling med IVF. Jeg er nysgerrig, spændt og nervøs på en og samme tid.
Er der nogle vil deles deres oplevelser med fertilitetsbehandling gode som dårlige?
Hvilken behandling var du/I i? Hvor mange forsøg brugte i? Har i åbnet flere ønskebørn i behandling? Er der andet jeg skal vide (udover at jeg skal finde min tålmodige side frem

?
God dag
Hilsen mig
Hej med dig,
Vores datter er lavet på fertilitetsklinikken på Horsens Sygehus i december 2016. Hun er lavet ved IVF behandling og kom til i første forsøg. Vi var i fertilitetsbehandling fordi min mand er steriliseret.
De var søde og kompetente og så kan man altså bare mærke at de arbejder med mennesker på en hel anden måde end mange andre afdelinger på et sygehus. Vi følte os altid velkomne og følte altid at lige netop os ville de gerne have det skulle lykkes for - og jeg er sikker på at de fleste andre, som var i behandling følte det på samme måde.
Vi har kun haft gode oplevelser med fertilitetsbehandling og vi har fået den mest vidunderlige lille fis ud af det 
Rigtig meget pøj-pøj med behandlingen - vær tålmodig og så skal det nok lykkes for jer 

PS. Ægudtagning kan godt gøre lidt naller 
Anmeld
Citér