Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor har jeg ondt af mig selv. Jeg er i dag 37+0. 3. Gangs gravid....I dag har jeg haft det så dårligt. Jeg lider meget af kvalme og har gjort det den sidste måned. I dag er det bare toppet og har også kastet op flere gange + været på toilet med dårlig mave. Jeg orker ikke mere. Jeg er så træt. Og kan ingenting for den møg kvalme. Hvis jeg ligger ned bliver den værre og er for udkørt til at stå, så sidder op og prøver at få noget ro til kroppen. Hver eneste gang baby bevæger sig forværres kvalmen og har virkelig mange mavesmerter (som når man har dårlig mave)
ved slet ikke hvordan jeg skal komme igennem natten. Nogen der har et godt råd!? Prøver at drikke, men det kommer bare op igen. For at gøre det helt ynkeligt har jeg også svært ved at holde på vandet når jeg kaster op.
tror ikke det bliver meget værre end det her. Og det er såååååå skøøøønt at være gravid... NOT!!!!!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Ej hvor har jeg ondt af mig selv. Jeg er i dag 37+0. 3. Gangs gravid....I dag har jeg haft det så dårligt. Jeg lider meget af kvalme og har gjort det den sidste måned. I dag er det bare toppet og har også kastet op flere gange + været på toilet med dårlig mave. Jeg orker ikke mere. Jeg er så træt. Og kan ingenting for den møg kvalme. Hvis jeg ligger ned bliver den værre og er for udkørt til at stå, så sidder op og prøver at få noget ro til kroppen. Hver eneste gang baby bevæger sig forværres kvalmen og har virkelig mange mavesmerter (som når man har dårlig mave) ved slet ikke hvordan jeg skal komme igennem natten. Nogen der har et godt råd!? Prøver at drikke, men det kommer bare op igen. For at gøre det helt ynkeligt har jeg også svært ved at holde på vandet når jeg kaster op. tror ikke det bliver meget værre end det her. Og det er såååååå skøøøønt at være gravid... NOT!!!!!!
Du får lige et
Puha, det lyder heller ikke rart. Men der er en ende på det indenfor rimelig nær fremtid
Øv det lyder træls Er du sikker på du ikke er blevet smittet med noget? Normalt har man ikke ondt i maven og tynd mave ved graviditetskvalme
Kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128