Hvordan havde i det inden i testede positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg skriver da jeg ikke har fået min mens endnu .. 

Og tænkte på at jeg ville høre hvordan i havde det inden i testede positivt. 

Selv har mine bryster været ømme, dog værst for nogle dage siden, har mens smerter, og ondt i lænd.. Alt tyder på at min mens er lige oppe ovre, får også en svag kvalme,. Jeg synes ikke at jeg har en bedre lugtesans, eller andre graviditets tegn. Havde lidt hovedpine for ca 1,5 uge siden, da pletblødte jeg også i ca 1 døgn. Det var brunt blod med et par tråde i. Siden da er der ikke sket mere.

Igen det kan sagtens være helt alm. Mens smerter, derfor jeg er lidt i tvivl. Der har været en stresset periode, min kærestes mor er død og tænker det nok er derfor jeg er gået over tid. Og er midt i eksamenslæsning.

Så hvad var jeres symptomer? Hvordan havde i det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2019

Møghe

Begge gange var jeg ikkke i tvivl om, at jeg var gravid. Jeg havde en helt klar følelse af det samtidig med, at min mave var meget oppustet. Den ene gang fik jeg mælk i brystet, inden jeg kunne teste positivt. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

SejtNavnHer

Det lyder nok tosset, men jeg ved jeg er gravid, hvis jeg IKKE får ondt i brysterne. 

Jeg har en meget forudsigelig cyklus mht. symptomer: 5 dage inden menstruation begynder mine bryster at gøre ondt, og derudover får jeg cravings efter sødt og fedt.

Hvis jeg er gravid har jeg en superringe appetit og smertefrie bryster. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Første gang jeg testede positivt havde jeg menslignende smerter. Var 100 på at min mens kom, men gjorde den så ikke. Havde ingen yderligere symptomer og heller ikke flere i løbet af 1. Trimester, blot lidt menssmerter hist og her. Endte i en dejlig dreng. 

Anden gang var jeg utrolig let til tårer ( og troede jeg var ved at gå ned med stress pga et hårdt psykisk arbejdsmiljø)- derudover var jeg generelt sådan lidt halv svimmel og meget træt, havde ikke rigtig lyst til mad og sov uroligt. Havde ligesom med nr1 mens artige smerter. Havde kvalme hele 1. Trimester, er pt gravid i uge 33 med nr2. 

Så to vidt forskellige symptomer i starten - husk at det er ligeså almindeligt at have mange graviditetssymptomer som det er ikke at have nogle/særlig mange  

Anmeld Citér

29. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg skriver da jeg ikke har fået min mens endnu .. 

Og tænkte på at jeg ville høre hvordan i havde det inden i testede positivt. 

Selv har mine bryster været ømme, dog værst for nogle dage siden, har mens smerter, og ondt i lænd.. Alt tyder på at min mens er lige oppe ovre, får også en svag kvalme,. Jeg synes ikke at jeg har en bedre lugtesans, eller andre graviditets tegn. Havde lidt hovedpine for ca 1,5 uge siden, da pletblødte jeg også i ca 1 døgn. Det var brunt blod med et par tråde i. Siden da er der ikke sket mere.

Igen det kan sagtens være helt alm. Mens smerter, derfor jeg er lidt i tvivl. Der har været en stresset periode, min kærestes mor er død og tænker det nok er derfor jeg er gået over tid. Og er midt i eksamenslæsning.

Så hvad var jeres symptomer? Hvordan havde i det. 

Jeg havde ikke andre symptomer end udebleven mens. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

babylife.

Jeg mærkede intet fysisk anderledes  

Min mens var kun forsinket 2 dage, det sker af og til så jeg tænkte egentligt ikke at det var sket endnu, men det var en fredag og vi skulle til julefrokost om lørdagen, så jeg tog bare en test for en sikkerheds skyld, og så var den skisme positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.