Sa? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2019

TheDreamingMother

Hej 

Jeg har løbende testet meget svagt positiv sidste uge, min cyklus har været helt ude af kontrol, men ud fra ÆL og sidste samleje vil jeg sige det hedder uge 7

Den 25 om aftenen begyndte jeg at have noget lyserødt udflåd, uden smerter. Den 26 testede jeg igen svagt positiv (tror jeg nok), men da jeg var færdig med at tisse, væltede blodet ud. Jeg har aldrig oplevet noget lign. Jeg har ingen smerter, og efter det kæmpe flush har blødningen været meget let, uden smerter dog med trykken/tyngde fornemmelse og sindssygt meget kvalme.  Er/var jeg gravid vil jeg gætte på jeg er/var ca. i 7. Uge. 

Hvad gør jeg nu? Har stadig kvalme dog 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2019

Camillos

TheDreamingMother skriver:

Hej 

Jeg har løbende testet meget svagt positiv sidste uge, min cyklus har været helt ude af kontrol, men ud fra ÆL og sidste samleje vil jeg sige det hedder uge 7

Den 25 om aftenen begyndte jeg at have noget lyserødt udflåd, uden smerter. Den 26 testede jeg igen svagt positiv (tror jeg nok), men da jeg var færdig med at tisse, væltede blodet ud. Jeg har aldrig oplevet noget lign. Jeg har ingen smerter, og efter det kæmpe flush har blødningen været meget let, uden smerter dog med trykken/tyngde fornemmelse og sindssygt meget kvalme.  Er/var jeg gravid vil jeg gætte på jeg er/var ca. i 7. Uge. 

Hvad gør jeg nu? Har stadig kvalme dog 

Jeg Tænker du skal ringe til din læge for en sikkerheds skyld.. For det er en posetiv graviditets test du har der... Ellers bliv ved med at teste for at se om du stadigvæk får posetive test... Nogen gange kan man bløde uden der sker noget.. Men som du skriver har det nok været en abort.. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

SejtNavnHer

Kære du,

Jeg er ked af, at du skulle have sådan en oplevelse. 

Det var formentlig en SA. Det er ikke alle der får kramper, og der kan godt gå et stykke tid før hCG går i 0.

Jeg havde en bio i efteråret, og jeg testede markant positiv indtil 5 uger efter (først efter næste menstruation faldt den til 0).

MEN, det kan også være andre ting, fx en GUL eller måske en reel graviditet der tér sig. 

Dog vil jeg sige, med den mængde blod, at du skal forberede dig på ærgerlige nyheder.

Tag et smut til lægen og få afklaring. 

Jeg krydser og sender nogle positive tanker 

Anmeld Citér

29. januar 2019

TheDreamingMother

givmignr2 skriver:

Kære du,

Jeg er ked af, at du skulle have sådan en oplevelse. 

Det var formentlig en SA. Det er ikke alle der får kramper, og der kan godt gå et stykke tid før hCG går i 0.

Jeg havde en bio i efteråret, og jeg testede markant positiv indtil 5 uger efter (først efter næste menstruation faldt den til 0).

MEN, det kan også være andre ting, fx en GUL eller måske en reel graviditet der tér sig. 

Dog vil jeg sige, med den mængde blod, at du skal forberede dig på ærgerlige nyheder.

Tag et smut til lægen og få afklaring. 

Jeg krydser og sender nogle positive tanker 

Hej 

jeg har ikke testet efterfølgende, så jeg ved ikke hvad svaret er 

Men jeg er mest plaget af kvalmen 

Anmeld Citér

29. januar 2019

TheDreamingMother

Camillos skriver:

Jeg Tænker du skal ringe til din læge for en sikkerheds skyld.. For det er en posetiv graviditets test du har der... Ellers bliv ved med at teste for at se om du stadigvæk får posetive test... Nogen gange kan man bløde uden der sker noget.. Men som du skriver har det nok været en abort.. 

Tak for dit svar 

Jeg tester lige når jeg kommer ud af sengen hahahahah

Anmeld Citér

29. januar 2019

Camillos

TheDreamingMother skriver:

Tak for dit svar 

Jeg tester lige når jeg kommer ud af sengen hahahahah

Okay, giv gerne en update på det hele... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.