Er jeg gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

782 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er meget i tvivl om jeg er gravid...

Jeg stoppede på mine p-piller i august måned, fordi mig og min kæreste gerne vil være gravide.

og den seneste uge synes jeg at jeg har haft mange symptomer, men er lidt i tvivl om det bare er noget jeg bilder mig ind.

Jeg begyndte i sidste uge at få meget tissetrang og gik derfor til lægen for at blive testet for blærebetændelse og klamydia og var begge negative, jeg tænkte at jeg ville vente på at jeg fik min menstruation, som jeg nu har fået. Men så begynder jeg også at blive meget svimmel og har stadig meget tissetrang og fået mange humørsvingninger.

Så nu er spørgersmålet om jeg kan være gravid? For jeg har jo fået min menstruation og har testet negativ på graviditetstest?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2019

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej

Jeg er meget i tvivl om jeg er gravid...

Jeg stoppede på mine p-piller i august måned, fordi mig og min kæreste gerne vil være gravide.

og den seneste uge synes jeg at jeg har haft mange symptomer, men er lidt i tvivl om det bare er noget jeg bilder mig ind.

Jeg begyndte i sidste uge at få meget tissetrang og gik derfor til lægen for at blive testet for blærebetændelse og klamydia og var begge negative, jeg tænkte at jeg ville vente på at jeg fik min menstruation, som jeg nu har fået. Men så begynder jeg også at blive meget svimmel og har stadig meget tissetrang og fået mange humørsvingninger.

Så nu er spørgersmålet om jeg kan være gravid? For jeg har jo fået min menstruation og har testet negativ på graviditetstest?

Mit gæt er nej, du e Rikke gravid. Din krop reagere bland andet på, p pille stop f.eks , den øgede tissetrang kan måske være at du evt har drukket mere end du plejer. Øget tissetrang plejer som regel ikke at være i starten af en graviditet. Men humørsvingninger osv, kan være kroppen der e Tved at finde og balancere sig selv, efter p pille stop. Det kan godt tage sin tid . Håber for jer, det snart skyldes en spire  

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Mit gæt er nej, du e Rikke gravid. Din krop reagere bland andet på, p pille stop f.eks , den øgede tissetrang kan måske være at du evt har drukket mere end du plejer. Øget tissetrang plejer som regel ikke at være i starten af en graviditet. Men humørsvingninger osv, kan være kroppen der e Tved at finde og balancere sig selv, efter p pille stop. Det kan godt tage sin tid . Håber for jer, det snart skyldes en spire  

Har fået afvide af mange og læst på nettet at, tissetrang kan være en af de første symptomer på graviditet. 

Men har bare hørt om mange der var gravid og fik menstruation, bla min svigerinde. Hun var 30 uger henne, graviditetstesten viste negativ og fik også menstruation?

Anmeld Citér

28. januar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Har fået afvide af mange og læst på nettet at, tissetrang kan være en af de første symptomer på graviditet. 

Men har bare hørt om mange der var gravid og fik menstruation, bla min svigerinde. Hun var 30 uger henne, graviditetstesten viste negativ og fik også menstruation?

Grunden til, at testen var negativ hos hende er, at hun var for langt henne og der var for meget hgc i urinen til, at testen kunne måle det.. Og nej det var ikke mens, hun fik.. Men derimod en almindelig pletblødning, som minder om mens - det er meget normalt, men umuligt at få mens, når man er gravid 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym

Jeg fået tissetrang som første symptom. Har været gravid 7 gange. 

MEN jeg danner HCG vildt hurtigt! Som i jeg kan 

teste 3+0. Og derfor får jeg tissetrang, fordi hormonerne netop får mig til at skulle tisse. 

Så hvis du har tissetrang så tidligt, så burde du kunne teste positiv nu. Det hænger sammen i begyndelsen, fortalte de mig på riget. 

De gange jeg har testet negativ og har haft tissetrang, har jeg haft blærebetændelse!!

jeg havde også øget tissetrang efter jeg smed p-piller. Men jeg var ikke gravid. Så hormonelle forandringer eller sygdom giver også tissetrang.

Var det HCG, som er det hormon du udskiller som tidlig gravid, havde du kunnet teste positiv, da det er de store udsving af HCG som kan give tissetrang i starten, også burde du kunne måle det på en test uden tvivl. Og med en negativ test og mens, så nej. Du er ikke gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.