Skal aldrig giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
6 svar
9 synes godt om
28. januar 2019

Anonym trådstarter

Øv, efter 10 år sammen med manden, har jeg accperet vi aldrig skal giftes og slet ikke et kirke bryllup, jeg har acceperet det, da jeg ikke vild giftes med en mand der ikke vild giftes.

Nu skal min søster giftes, og vi snakker rigtigt meget om det nu, da det fylder meget for hende og jeg elsker at snakke om det med hende, men øv altså nu bliver jeg ked af det 

Hvad vilde jeg elske at giftes med min mand, en hele dag hvor vi har en dag fantatiske dag sammen med familie og venner  kunne være sjovt at være smuk som en princess fo 1 dag . 

alle mine ideer jeg har set, og tænkte på om jeg skulle giftes har jeg fortalt min lille søster, og til min overraskelse elsker hun hver en ide, og bruger det i sit bryllup, det gøre det ikke nemmere 

Andre der er i samme situation? jeg ved ikke hvad jeg vild med opslaget, bare komme ud med det,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2019

asphodel

Hvis det eneste du er interesseret i er at holde en fest, så kan I da bare planlægge en stor fest fx når I har været sammen i 12½ år ("kobberbryllup"). Købe en prinsessekjole og servere stor etagekage, hyre et band eller hvad I nu interesserer jer for. Man kan da sagtens fejre sit parforhold uden at man partout skal giftes.

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Hvis det eneste du er interesseret i er at holde en fest, så kan I da bare planlægge en stor fest fx når I har været sammen i 12½ år ("kobberbryllup"). Købe en prinsessekjole og servere stor etagekage, hyre et band eller hvad I nu interesserer jer for. Man kan da sagtens fejre sit parforhold uden at man partout skal giftes.

Sikkert en gode ide men det vilde manden aldrig gå med til ,at hader at være i centrum, en af grunden vi ikke skal giftes,m ne mest fordi hele hans familie er skilt, der er mere omkring ham der er skilt end stadig er sammen 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Sikkert en gode ide men det vilde manden aldrig gå med til ,at hader at være i centrum, en af grunden vi ikke skal giftes,m ne mest fordi hele hans familie er skilt, der er mere omkring ham der er skilt end stadig er sammen 

Så må du gøre din næste runde eller halvrunde fødselsdag til en kæmpefest!!

Anmeld Citér

28. januar 2019

Dash

Anonym skriver:

Øv, efter 10 år sammen med manden, har jeg accperet vi aldrig skal giftes og slet ikke et kirke bryllup, jeg har acceperet det, da jeg ikke vild giftes med en mand der ikke vild giftes.

Nu skal min søster giftes, og vi snakker rigtigt meget om det nu, da det fylder meget for hende og jeg elsker at snakke om det med hende, men øv altså nu bliver jeg ked af det 

Hvad vilde jeg elske at giftes med min mand, en hele dag hvor vi har en dag fantatiske dag sammen med familie og venner  kunne være sjovt at være smuk som en princess fo 1 dag . 

alle mine ideer jeg har set, og tænkte på om jeg skulle giftes har jeg fortalt min lille søster, og til min overraskelse elsker hun hver en ide, og bruger det i sit bryllup, det gøre det ikke nemmere 

Andre der er i samme situation? jeg ved ikke hvad jeg vild med opslaget, bare komme ud med det,

Jeg har et vennepar der har været sammen i 10 år. De skal ikke giftes, men holder en “kærlighedsfest” til sommer. Med flotte kjoler, jakkesæt, god mad og massere af fest. Måske det er en idé? 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Puha jeg kan godt forstå dig - jeg ville ikke være min bryllupsdag foruden. 

Men jeg vil også sige at et bryllup jo altså er hvad man gør det til. Behøver ikke være 100 mennesker der glor på en, kan gøres med de nærmeste 10-15 mennesker på en hyggelig restaurant eller i forbindelse med en barnedåb. Kan også gøres uden noget som helst familie i udlandet, fx Vegas eller på en strand. 

Men du må gøre op med dig selv om det er festen der betyder mest eller selve det at i er mand og kone, for det sidste kan man jo også nemt gøre i hemmelighed på rådhuset, hvis det er det juridiske der betyder mest for en. 

Og hvis det er fordi din mand kender mange der er skilt så er det vidst bare en dårlig undskyldning. Man bliver jo hverken mere eller mindre lykkelig som par ( jo i dagene efter brylluppet er man høj på kærlighed - men det bliver hurtigt hverdag igen) om man er gift eller ej. Og man kæmper nok hverken mere eller mindre for forholdet hvis man er på vej mod skilsmisse, hvis man er på vej derhen ændrer det altså ikke noget om man står som mand/kone eller kærester. 

Anmeld Citér

28. januar 2019

B&J

Mig og manden har sagt en eller anden dag tager vi ned og køber ringe får venner og familie til en omgang god mad og hygge også skal vi giftes nede i noget der hedder svanelunden. Ikke for romantisk for det er ikke nogle af os stille og roligt. 

Vi har været sammen i 10år har ingen planer om hvornår men en dag sker det nok siger vi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.