Eksperthjælp: Min penis er stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. januar

Vivi Hollænder

Hej jeg er en dreng på 24 og jeg har været sammen med en 30 stykker.
Jeg har lidt et problem da min penis er 21cm og en god omkreds, min nuværende kæreste kan ikke holde til at have sex med mig, hvad gør jeg?

Vivis svar

Kære du

Når en kvinde bliver seksuelt ophidset udvider hendes skede sig. Den bliver både dybere og mere rummelig, samtidig med at hun producerer sin egen glidecreme, som gør det nemmere for en penis at trænge ind.

Hvis hun er det mindste nervøs for, at det kan komme til at gøre ondt, kan det hindre denne proces og i stedet for at udvide sig, bliver skeden mere stram (musklerne trækker sig sammen)og mindre fugtig. Disse mekanismer er kvinden ikke selv herre over. Hun kan ikke selv vælge, hvor fugtig eller rummelig hendes skede er i situationen.

Det kan afhjælpes ved at undgå penetration, indtil hun er helt klar. Dvs. at du skal lade være med at trænge ind i hende, før hun er så liderlig, at hun selv siger til.

Aftal det med hende på forhånd og lov hende at det ikke sker. Hav sex på andre måder, med munden og hånden og nyd at gøre hende ophidset.

Måske skal I have sex flere gange, inden I kan have samleje. Det er muligt at det tager sin tid, før hendes krop "tør" være helt afspændt.

Når I kommer til samleje, skal du selvfølgelig være forsigtig, indtil du kan mærke, at hun er med. Lad være med at støde helt i bund. Det er muligt, at du rammer hendes livmoderhals i bestemte stillinger, og det kan gøre ondt. Undgå de stillinger i starten og vær ekstra forsigtig, hvis I afprøver dem.

God fornøjelse med træningen, der som en ekstra gevinst, gør dig til en bedre elsker.

Kærlig hilsen

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.