Grim lugtende prutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2019

Anonym trådstarter

Handler om mig voksen kvinde ikke barn

Jeg har ikke forstoppelse og min afføring lugter ikke sådan, men de sidste 10 dage har jeg pruttet de mest forfærdelig prutter  altså vi snakker virkelig dårlige 

vi snakker virkelig virkelig dårlige - Har ikke ændret min kost på nogen måde eller noget 

- hvad kan det være? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Handler om mig voksen kvinde ikke barn

Jeg har ikke forstoppelse og min afføring lugter ikke sådan, men de sidste 10 dage har jeg pruttet de mest forfærdelig prutter  altså vi snakker virkelig dårlige 

vi snakker virkelig virkelig dårlige - Har ikke ændret min kost på nogen måde eller noget 

- hvad kan det være? 

Ærligt så tror jeg sgu vil alle har perioder hvor vi lugter mere end andre   Vi kvinder snakker bare ikke så meget Om det som mænd gør

og jeg er glad for jeg går hjemme på barsel lige nu for mine prutter er heller ikke for gode i øjeblikket jeg har så ændret kost da jeg er gået på slanke kur spiste meget slik osv før og det har jeg ikke gjort længe nu og det har sat gang i hele systemet puhaaa

Anmeld Citér

27. januar 2019

Miti's mama

Når prutter lugter, er det fordi du spiser meget protein (generelt, der kan jo være medicinske årsager). Kan være du skal prøve at skære lidt ned på det, for at se om det hjælper.

Anmeld Citér

27. januar 2019

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Når prutter lugter, er det fordi du spiser meget protein (generelt, der kan jo være medicinske årsager). Kan være du skal prøve at skære lidt ned på det, for at se om det hjælper.

Det skal jeg kigge på - kan sikkert passe

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.