Hvad laver i i jeres fritid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville gerne være med i en DnD gruppe, men jeg har kun meget sjældent mulighed for at lave noget ud af huset, uden barn, så det er heller ikke helt nemt.

Men jeg bruger gerne min tid om aftenen på computerspil, det synes jeg er rart og afslappende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2019

Stivdie

Pt er børnene så små og manden arbejder skæve tider, så når der endelig er ro til mig, så vil jeg helst bare slappe af med en bog, strikketøj eller bare i seng. Jeg har dog en fast aftale med en veninde om en gåtur de lørdage, hvor min mand er hjemme.

Tidligere har jeg løbet, styrketrænet og danset meget - jitterbug og standard/latin. Det gør mig glad i låget at dyrke motion, hvor jeg kan høre musik imens, så det vil jeg gerne igen, når ungerne bliver lidt større. Men det må vente til den lille sover igennem, så jeg får bare et minimalt overskud igen. 

Anmeld Citér

27. januar 2019

HBV

Jeg har tidligere trænet styrketræning og HIIT og nøj jeg savner det. Men med en baby på 5 mdr og en dreng på 9 år, er der ikke meget tid til overs. Håber dog at det kommer lidt igen på et tidspunkt 

Anmeld Citér

27. januar 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg synger i gospelkor og det giver bare så meget energi - elsker det. Ellers bruger jeg en del tid på at sidde i bestyrelsen i vores lokale idrætsforening gymnastikafdelig. Vi er 5 og vi har alle børn i samme klasse så vi hygger os rigtig meget med det. Min ældste søn er kommet på et talenthold i hans sport så det går min fritid også med

Anmeld Citér

28. januar 2019

What'shername

Tak for de mange forslag, har jo en helt masse at udforske nu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.