spøgelsesstreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej derude.

Min kæreste og jeg havde et uheld hvor kondomet sprang.

Vi prøver som sådan ikke på at blive gravide, men jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det op

Jeg tog i dag en test, da mine bryster har været virkelig ømme. Det har føltes som om nogen har taget sandpapir og slebet mine brystvorter.

Jeg kan godt få ømme bryster op til mens, men ikke så slemt her?

Jeg ved egentlig ikke helt hvor jeg er i min cyklus.
Har glemt at holde styr på mine menstruationer, men kan huske jeg havde mens til juleaften, og måske nogle dage før, så siger bare ca. d. 22 december. Også 9 dage frem. Så ville jeg i dag være på min 28 dag i min cyklus. ca. Jeg havde en pletblødning i sidste uge og gik med bind i 2-3 dage efter fordi jeg tænkte, nu kommer min menstruation. Dog varede pletblødningen kun i ca. 1 døgn. 

Jeg tog så i dag en test, jeg burde have fået min menstruation, og alligevel kan den nok godt nå at komme inden d. 1/2. Da jeg normalt har en cyklus på 26-30 dage. 

Da jeg tog testen, var den meeeget utydeligt. Det var helt sikkert farve i testen, men virkelig svag, kunne næsten ikke opfange det på kamera. Efter 5 minutter var stregen tydelig. Men der må man vidst ikke aflæse den mere. Altså, så tydelig at jeg kunne aflæse med mit bare øje, men ikke tydelig nok til at min telefon ville opfange det. 

Igen, ultra dårlige billeder, som ikke rigtig fanger det.

Måske jeg bare skal vente til d. 1 som jeg havde planlagt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2019

Anonym

Jeg må indrømme at jeg ser en negativ test,lige gyldig hvor meget jeg zoomer på dine billeder.

Anmeld Citér

27. januar 2019

Anonym trådstarter

Tak, synes selv man kan se det på første billede lidt. Men det var umuligt at tage et billede af, jeg venter nogle dage endnu og ser om det ikke bliver tydeligt om den er positiv eller negativ. 

Anmeld Citér

27. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude.

Min kæreste og jeg havde et uheld hvor kondomet sprang.

Vi prøver som sådan ikke på at blive gravide, men jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det op

Jeg tog i dag en test, da mine bryster har været virkelig ømme. Det har føltes som om nogen har taget sandpapir og slebet mine brystvorter.

Jeg kan godt få ømme bryster op til mens, men ikke så slemt her?

Jeg ved egentlig ikke helt hvor jeg er i min cyklus.
Har glemt at holde styr på mine menstruationer, men kan huske jeg havde mens til juleaften, og måske nogle dage før, så siger bare ca. d. 22 december. Også 9 dage frem. Så ville jeg i dag være på min 28 dag i min cyklus. ca. Jeg havde en pletblødning i sidste uge og gik med bind i 2-3 dage efter fordi jeg tænkte, nu kommer min menstruation. Dog varede pletblødningen kun i ca. 1 døgn. 

Jeg tog så i dag en test, jeg burde have fået min menstruation, og alligevel kan den nok godt nå at komme inden d. 1/2. Da jeg normalt har en cyklus på 26-30 dage. 

Da jeg tog testen, var den meeeget utydeligt. Det var helt sikkert farve i testen, men virkelig svag, kunne næsten ikke opfange det på kamera. Efter 5 minutter var stregen tydelig. Men der må man vidst ikke aflæse den mere. Altså, så tydelig at jeg kunne aflæse med mit bare øje, men ikke tydelig nok til at min telefon ville opfange det. 

Igen, ultra dårlige billeder, som ikke rigtig fanger det.

Måske jeg bare skal vente til d. 1 som jeg havde planlagt. 

Jeg kan godt fornemme en ekstra streg på de ti første billeder. Men ville ikke se dem som positive endnu. Ligner de har fået for meget urin 

Anmeld Citér

27. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt fornemme en ekstra streg på de ti første billeder. Men ville ikke se dem som positive endnu. Ligner de har fået for meget urin 

Tak jeg stak den nu bare under strålen, jeg har ikke så meget erfaring med dem  

Anmeld Citér

27. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tak jeg stak den nu bare under strålen, jeg har ikke så meget erfaring med dem  

Man kan godt komme til at tisse for meget på dem. Vil anbefale dig at tisse i en kop fremover også stikke pinden deri. Det er nemmere at styre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.