Sidde for foroverbøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
5 svar
3 synes godt om
25. januar 2019

Asferg123

Hej ��

jeg er førstegangs gravid i uge 25+6 og jeg er lidt bekymret, da jeg for lidt siden sad lidt for foroverbøjet på toilet i et par min. Da jeg forsøgte og komme af med noget forstoppelse, men da jeg så rejser mig gør det ondt omkring bækkenet og nederst i maven, dog holder det op kort efter og baby begynder og rumstere rundt..

men nu er jeg enormt bange for om jeg kan have gjort skade derinde på barnet og måske have siddet lidt for sammenbøjet, kan jeg have gjort skade på nogen måde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Der kvinder der falder ned af trapper eller kvinder under krig der er gravide uden der sker Baby noget 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det kan også godt ske for mig. Og jeg har også forstoppelse generelt når jeg er gravid - så det kan godt tage tid derude hihi. 

Det sker der altså intet ved - men gør ondt bagefter og så har man nok siddet ldit for længe i samme stilling. 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Lige et råd 

sid oprejst og med en skammel

under fødderne. Så er der bedre passage for afføringen kan komme ud. 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Asferg123

libramarie12 skriver:

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Der kvinder der falder ned af trapper eller kvinder under krig der er gravide uden der sker Baby noget 

Ja det er selvfølgelig rigtig nok 

tænkte bare at nu hvor maven er begyndt og “fylde” så kunne der måske være større risici for at skade barnet, da der bliver mindre og mindre plads til og beskytte hende 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Asferg123

Oddi skriver:

Det kan også godt ske for mig. Og jeg har også forstoppelse generelt når jeg er gravid - så det kan godt tage tid derude hihi. 

Det sker der altså intet ved - men gør ondt bagefter og så har man nok siddet ldit for længe i samme stilling. 

Puha det beroligere at du har oplevet det samme 

selv om jeg selvfølgelig ikke er glad for at du står i samme situation 

har selv prøvet tonsvis af svesker osv. Men intet hjælper

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.