Hej derude 
Jeg står lidt og har et lidt mærkeligt og trængende spørgsmål.. Vi har prøvet at blive gravide i 6 år, og det sidste halve års tid har vi bare prøvet at slå det ud af hovedet og bare lade det være hvad det er, sker det så sker det. Jeg har så de sidste 2 måneder haft min mens regelmæssig (har pcos så det er ikke normalt for mig).
Har haft nogle problemer med noget betændelse i nyre-bækkenet og skulle derfor op og have lavet en kikkert undersøgelse på syghuset i dag..
Her blev lægen obs på min livmoder, som åbenbart pressede ind på blæreren så blæreren ikke fil lov til at blive fin og rund pga livmoderen. Hun mistænker jeg er gravid.. Vi prøvede en test deroppe med urin, men fordi jeg havde været sat til at tisse bare en halv time forinden så fik vi intet ud af testen og fik besked på at prøve at teste igen om en uge...
Har søgt google tynd og kan ikke finde noget som helst på det her.. Nogen der ved noget med hensyn til om der kan være andre grunde en graviditet der gør at livmoderen presser ind imod blæreren?
Mit hoved spinner rundt fordi jeg var i en Ct skanner d. 10 og sagde at der ikke var nogen chance for at være gravid, uden teknisk set at vide det... Hvor tidligt kan det ses på livmoderen hvis der er "gevinst"??
Jeg er helt rundt på gulvet selv her flere timer efter, fordi det har bare været en drøm i så mange år og er så bange for at give mig selv for høje forhåbninger.. Nok lidt forsent.. Men det er første gang der bare har været skyggen af en chance for at der måske var noget.. Har været igennem den mildeste fertilitets behandling og der har vi aldrig fået afvide at min livmoder virkede større end normalt.. - Min livmoder er foroverbøjet hvis det har noget at sige?
Krydser fingre, men der er skisme langt til næste fredag 
P.s undskyld hvis det blev lidt langt og forvirrende.
Anmeld
Citér