22+2- mindre liv ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
7 svar
11 synes godt om
24. januar 2019

SofieL

Hej! Jeg er 22+2 henne og har kunne mærke min søn hver dag i et par uger nu. Men i dag har jeg kun kunne mærke ham halvt så meget som jeg plejer. Skal jeg være nervøs? Det skal lige siges at jeg har være en del mere aktiv end hvad jeg plejer at være i dag. Jeg har prøvet med at puffe lidt til ham og drikke koldt vand, men han bevæger sig kun meget lidt. Håber i kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2019

AnoMor

SofieL skriver:

Hej! Jeg er 22+2 henne og har kunne mærke min søn hver dag i et par uger nu. Men i dag har jeg kun kunne mærke ham halvt så meget som jeg plejer. Skal jeg være nervøs? Det skal lige siges at jeg har være en del mere aktiv end hvad jeg plejer at være i dag. Jeg har prøvet med at puffe lidt til ham og drikke koldt vand, men han bevæger sig kun meget lidt. Håber i kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre

Hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe til fødegangen og tale med en jordmoder. Det er sikkert helt normalt. Jeg mærkede heller ikke ligemeget liv hver dag 

men ved at ringe kan du få noget beroligelse fra en faglært. Og man kan aldrig ringe for mange gange. 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Camillos

SofieL skriver:

Det kan være han har vendt sig og ligger og sparker indad det mærker man ofte ikke så tydeligt 

Anmeld Citér

24. januar 2019

MT_2011

Hvis du er bekymret ville jeg ringe til jordemoder, men de siger jo det først er fra 24 de skal mærkes hver dag

Anmeld Citér

25. januar 2019

fehår

Hvordan går det med dig i dag? Har der været gang i babyen igen?

Anmeld Citér

26. januar 2019

MEF

Han har sikkert lavet en kolbøtte, så han sparker ind ad. 

Jeg havde samme oplevelse omkring uge 22. Jeg ringede til fødegangen da jeg var meget nervøs. De var Mega gode til at berolige mig! Jeg var oppe og få lyttet hjerte og vi fik en god snak og de forklarede at det var helt normalt! 

Gi dem er ring. De vil gerne bruge 10 minutter på at du kan få ro i sjælen!

Anmeld Citér

26. januar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Helt normalt - ingen grund til bekymring. Først efter uge 24 er de store nok til at sparke igennem alle slags stillinger og derfor er det føret der man skal mærke dem hver dag. 

Mon ikke du mærker ham lige om snart igen 

Anmeld Citér

1. februar 2019

SofieL

fehår skriver:

Hvordan går det med dig i dag? Har der været gang i babyen igen?

Ja der er masser af liv igen tak fordi du spørger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.