Pisse bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. januar 2019

Anonym trådstarter

Godmorgen piger. Jeg har i 3 mdr mærket en knude på min hals og der for en måneds tid tiden kom der flere til i den ene side og jeg tænkte jeg måtte gå til læge. Jeg var sikker på hun ville sige det var Fedt knuder  og hun virkede faktisk heller ikke bekymret men sendte mig alligevel til øre /næse hals læge. Jeg var så afsted igår og blev scannet... Mine lymfer var alt for store. Fik taget blodprøver hos lægen og jeg har Ingen virus eller infektion og har antistoffer mod kyssesyge. Øre lægen valgte at tage en biopsi fra mig allerede igår og fik taget en masse blodprøver. Jeg taber mig uden at gøre noget synderligt  skal dog siges jeg ammer og har en baby på 7 mdr, så det kan jo være ganske naturligt.. Men jeg er så bange.. Jeg ser mig selv få en kræft diagnose og tænker meget over hvad der skal blive af mine børn.. Puha.

Ventetiden er frygtelig lang.. Tror bare jeg trænger til gode historier og en vitituel krammer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Puha det lyder hårdt .. Jeg krydser fingre for, at der ikke er noget galt  og sender lige en stor krammer .. Hvornår får du svar?

Anmeld Citér

24. januar 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Puha, kan sagtens følge dig! 

Min lillebror har næsten lige været igennem stort set det samme (han ammer dog ikke ) - der var vi også alle sammen helt vildt bange! Man når at tænke ALT! Det var heldigvis bare et knuder, der var godartede og forsvandt af sig selv. De kan ikke rigtig svare på hvad de kom af, men han noget også både at få taget blodprøver og opereret, heldigvis uden grund, men better safe than sorry! 

Forhåbentlig er det, det samme, der er med dig 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Puha, kan sagtens følge dig! 

Min lillebror har næsten lige været igennem stort set det samme (han ammer dog ikke ) - der var vi også alle sammen helt vildt bange! Man når at tænke ALT! Det var heldigvis bare et knuder, der var godartede og forsvandt af sig selv. De kan ikke rigtig svare på hvad de kom af, men han noget også både at få taget blodprøver og opereret, heldigvis uden grund, men better safe than sorry! 

Forhåbentlig er det, det samme, der er med dig 

Tak for din beroligende beretning , det hjælper 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Puha det lyder hårdt .. Jeg krydser fingre for, at der ikke er noget galt  og sender lige en stor krammer .. Hvornår får du svar?

Tusind tak, jeg får svar på torsdag i næste uge , der er længe til 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Godmorgen piger. Jeg har i 3 mdr mærket en knude på min hals og der for en måneds tid tiden kom der flere til i den ene side og jeg tænkte jeg måtte gå til læge. Jeg var sikker på hun ville sige det var Fedt knuder  og hun virkede faktisk heller ikke bekymret men sendte mig alligevel til øre /næse hals læge. Jeg var så afsted igår og blev scannet... Mine lymfer var alt for store. Fik taget blodprøver hos lægen og jeg har Ingen virus eller infektion og har antistoffer mod kyssesyge. Øre lægen valgte at tage en biopsi fra mig allerede igår og fik taget en masse blodprøver. Jeg taber mig uden at gøre noget synderligt  skal dog siges jeg ammer og har en baby på 7 mdr, så det kan jo være ganske naturligt.. Men jeg er så bange.. Jeg ser mig selv få en kræft diagnose og tænker meget over hvad der skal blive af mine børn.. Puha.

Ventetiden er frygtelig lang.. Tror bare jeg trænger til gode historier og en vitituel krammer 

Hej du, 

Hvad endte det med? Fik du svar? 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Hej du, 

Hvad endte det med? Fik du svar? 

Biopsien var ikke tilstrækkelig til De kunne få information omkring lymfen. De valgte at sætte mig på penecillin kur 1 uge men det virkede ikke på hævelserne. Er netop Idag blevet videresendt til en kræft pakke og skal allerede på sygehuset imorgen.. Tak for du spørg.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.