børneforsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. januar 2019

fehår

Hvor har I jeres børn ulykkesforsikret? Jeg synes, det er et gedemarked at finde ud af, hvad der bedst kan betale sig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Sandsynligvis kan det bedst betale sig i det selskab hvor I har jeres øvrige forsikringer, da der gerne er nogle samle-fordele. Men det er selvfølgelig altid godt at se sig omkring om der er mange penge at spare ved at flytte det hele.

Anmeld Citér

22. januar 2019

fehår

IenFart skriver:

Sandsynligvis kan det bedst betale sig i det selskab hvor I har jeres øvrige forsikringer, da der gerne er nogle samle-fordele. Men det er selvfølgelig altid godt at se sig omkring om der er mange penge at spare ved at flytte det hele.

Jeg har indhentet tilbud fra mit eget forsikringsselskab, og det lød på over 1500 om året. Det virkede ret dyrt for mig i forhold til andre selskaber.

Anmeld Citér

23. januar 2019

FruStolpe

fehår skriver:

Hvor har I jeres børn ulykkesforsikret? Jeg synes, det er et gedemarked at finde ud af, hvad der bedst kan betale sig 

Vores børn er forsikret i tryg sammen med alle vores andre forsikringer. Vi betaler 520 årligt. 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Mor På Barsel

Ved samme forsikringsselskab som os. Jeg tror hun er gratis indtil hun bliver 3 år, sikkert fordi vi er forsikret samme sted.

Anmeld Citér

23. januar 2019

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
fehår skriver:

Jeg har indhentet tilbud fra mit eget forsikringsselskab, og det lød på over 1500 om året. Det virkede ret dyrt for mig i forhold til andre selskaber.

Prøv og undersøge hvad det dækker. Vores er også oppe i det prisleje. Tilgengæld dækker det alle 3 børn fuldtid. (Og også de næste børn hvis der kommer flere) 

Anmeld Citér

23. januar 2019

B&J

Ved if og vi har en ekstra på Daniel så det var fantastisk da han brækkede armen og alt det tøj der blev smidt ud og alt det nye vi skulle købe og gamle vi skulle klippe i 

de var der med det samme 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har hos if. 700kr pr barn

Anmeld Citér

23. januar 2019

2babygirls

fehår skriver:

Vi har hos sygeforsikring Danmark. 

Anmeld Citér

23. januar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har ved if den bedste forsikring de har til 100 kr par barn om måneden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.