Positiv test før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2019

Momlife

Hej

Jeg har taget denne i går d. 21. om aftenen. Efter min beregning har jeg forventet mens d. 25. Januar

Andre der har kunne teste “så tydelig” positiv før tid? Gerne billeder?  Ved godt en streg er en streg. Er nok bare ret overvældet.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2019

Anonym

Momlife skriver:

Hej

Jeg har taget denne i går d. 21. om aftenen. Efter min beregning har jeg forventet mens d. 25. Januar

Andre der har kunne teste “så tydelig” positiv før tid? Gerne billeder?  Ved godt en streg er en streg. Er nok bare ret overvældet.  

Jeg at ikke noget billede. Men jeg testede endnu tydeligere positiv. Begge streger var lige kraftige og havde forventet mens en uge efter. 

Ville ikke have barnet så kom til scanning med henblik på abort og opdagede jeg var 10+5 uger henne. Dvs jeg havde haft menstruation 2 gange før mens jeg var gravid. 

Anmeld Citér

22. januar 2019

Camillos

Momlife skriver:

Hej

Stort tillykke 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Momlife

Anonym skriver:

Jeg at ikke noget billede. Men jeg testede endnu tydeligere positiv. Begge streger var lige kraftige og havde forventet mens en uge efter. 

Ville ikke have barnet så kom til scanning med henblik på abort og opdagede jeg var 10+5 uger henne. Dvs jeg havde haft menstruation 2 gange før mens jeg var gravid. 

Tror dog ikke jeg er blevet gravid i sidste eller forrige måned, da jeg har haft regelmæssig mens, men det havde du jo også, siger du har testet tidligt før og den var ikke så tydelig. Har taget endnu en i dag og nu er de lige tydelige. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. januar 2019

Momlife

Camillos skriver:

Stort tillykke 

Tak skal du have 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Hej

Den er ihvertfald tydelig positiv 

Måske tvillinger 

Stort Tillykke 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Momlife

MVL skriver:

Den er ihvertfald tydelig positiv 

Måske tvillinger 

Stort Tillykke 

Kan det virkelig være en grund ??

og tak 

Anmeld Citér

23. januar 2019

Anonym

Momlife skriver:

Tror dog ikke jeg er blevet gravid i sidste eller forrige måned, da jeg har haft regelmæssig mens, men det havde du jo også, siger du har testet tidligt før og den var ikke så tydelig. Har taget endnu en i dag og nu er de lige tydelige. 

Skulle faktisk også til at skrive og sige måske tvillinger. Det kan sagtens være en grund. 

Men afsted til lægen og få vandrejournal og evt en tidlig scanning hvis du ønsker så får du da svar oå antal ihvertfald 

stoet tillykke  

Anmeld Citér

24. januar 2019

xStinepigen

Min veninde testede næsten lige så tydeligt positiv, et par dage før tid, der var kun en. Det er forskelligt hvor meget hcg man danner hvor hurtigt, så måske du bare er i den høje ende 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Momlife

xStinepigen skriver:

Min veninde testede næsten lige så tydeligt positiv, et par dage før tid, der var kun en. Det er forskelligt hvor meget hcg man danner hvor hurtigt, så måske du bare er i den høje ende 

Okay, ja tænker også det ville være lidt vildt hvis man “ku se det” ud fra en test. Der må blodprøver og scanning til  tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.