Jeg kan virkelig godt huske at det var noget af en udfordring da vi fik nummer to.
Vores store blev 2 år lige efter lillesøster kom. Vi havde 2 km. til vuggestuen og så langt kunne han ikke gå om eftermiddagen. Jeg prøvede en masse ting. Ståbræt virkede ikke for os. De ting der virkede var: Baby i barnevognen, et siddebræt ovenpå og en løbecykel under barnevognen. Så kunne den store køre det han ville på løbecyklen og når han blev træt kom han op på barnevognen.
Nogle dage havde jeg baby i viklen og lagde hende ned i barnevognen når jeg blev træt i bækkenet (i starten. Havde samme problem som dig).
Storebror blev hurtigt for tung til at sidde på barnevognen og så købte vi en Phil & Teds vogn hvor lillesøster kunne sove i voksipose nedenunder og storebror sad ovenpå i en klapvognedel. Den blev jeg meget glad for.. ☺️
.... det var med nummer to.
Nu har vi fået nummer tre for 3 måneder siden. De store er 4 og 6 og skal hentes to forskellige steder, men den gang er det nemmere, for de kan gå langt og går frem og tilbage ved siden af barnevognen hver dag. Men jeg kan saaaaaagtens huske det..
Pøj pøj med det hele.. ☺️
Anmeld
Citér