Jeg ved sgu ikke lige, jeg undrer mig.
Jeg må jo nok erkende jeg har været noget presset på det seneste. Det er ikke én specifik ting, men sådan livet som et samlet hele. Lang historie. Anyway. Jeg har været grådlabil og følt jeg trængte til en pause. Så hele ugen har jeg følt mig endnu mere energiforladt og følt jeg kørte på pumperne. Torsdag morgen føler jeg mig så sløj, tager på arbejde alligevel. Op ad dagen får jeg mere og mere ondt over alt og kan mærke jeg har feber. Aftaler med min leder at tage hjem, og kommer hjem og måler temp på 38.1.
Havde så en fridag fredag, så det var heldigt nok. Hele torsdag havde jeg temp omkring 38, men fredag morgen så voila. Jeg havde det helt fint igen.
Jeg studser nu over om kroppen kan reagere på dén måde for at sige STOP!! TAG PAUSE NU! Altså hvor det faktisk er noget psykisk?
Derudover har jeg problemer med den øvre del af maven. Det føles spændt, har mindre appetit og nogen dage kvalme. Det ville bekymre mig, hvis ikke jeg oplevede det samme for et halvt års tid siden, hvor jeg blev undersøgt i hoved og R.. Uden man fandt noget, og så gik det væk igen i en periode. Jeg har læst om funktionel dyspepsi som har samme symptombillede, og det er også gerne stress og psykisk betinget. Så det er jo påfaldende nok problemet er vendt tilbage, for sidst det var der, var jeg også presset.
Så jeg tænker.. Skal jeg mon ikke tolke alle de her signaler som noget stressbetinget? Og hvad skal jeg stille op med det, for jeg synes ikke jeg kan skære noget i mit liv fra eller ned. Er det farligt eller kan jeg godt bare ignorere det?
Jeg er også grådlabil og mere irritabel og diverse andet, men kan ikke se hvad jeg skulle gøre om.
Anmeld
Citér