Positiv eller negativ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej! Jeg har efterhånden fulgt med på sidelinjen i et godt stykke tid, men nu blev det min tur til at spørge om hjælp. Min kæreste og jeg går i fertilitetsbehandling, og håber på snart at blive gravide med vores første barn 

Jeg fik lagt en flot 5 dages blastocyst op, og har nu testdag imorgen, hvor jeg også forventer min mens. Jeg fik to teste med fra lægeklinikken, og kunne ikke dy mig for at forsøge med den ene idag. Jeg kan bare ikke helt finde ud af, om den er positiv eller negativ? Igår tog jeg en svag positiv hs test. 

Hvad siger jeres erfaring? Det er første gang jeg kan trylle lidt frem på en test, så lidt glad er jeg da 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2019

fnuggi

der er en meget svag streg på den som jeg kan se 

Anmeld Citér

19. januar 2019

Anonym trådstarter

Ja, også mig. Synes den er en smule tydligere i virkeligheden. Kvaliteten på billederne bliver lidt dårligere! Måske det er nemmere at se her?

Kunne bare være dejligt at høre nogle positive erfaringer med svage tests 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. januar 2019

Camillos

Anonym skriver:

Hej! Jeg har efterhånden fulgt med på sidelinjen i et godt stykke tid, men nu blev det min tur til at spørge om hjælp. Min kæreste og jeg går i fertilitetsbehandling, og håber på snart at blive gravide med vores første barn 

Jeg fik lagt en flot 5 dages blastocyst op, og har nu testdag imorgen, hvor jeg også forventer min mens. Jeg fik to teste med fra lægeklinikken, og kunne ikke dy mig for at forsøge med den ene idag. Jeg kan bare ikke helt finde ud af, om den er positiv eller negativ? Igår tog jeg en svag positiv hs test. 

Hvad siger jeres erfaring? Det er første gang jeg kan trylle lidt frem på en test, så lidt glad er jeg da 

Det ser jo godt ud.... Hvis du må teste imorgen tør jeg næsten godt sige tillykke 

Anmeld Citér

19. januar 2019

Anonym trådstarter

Tak! Ja, jeg har først testdag imorgen 

Krydser fingre. Skal have blodprøve mandag!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.