Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Havde min menstruation d. 4 Januar og gik egentlig bare og ventede på min ægløsning.. Til min store overraskelse testede jeg positiv på ægløsningstest igår, hvor jeg de sidste 3 mdr har haft meget sen ægløsning. Idag tog jeg lidt for sjov en graviditetstest (Har et kæmpe lager) yes

Og den blev svagt positiv!!! Forstår ingenting... Men tør nu slet heller ikke tro på noget endnu ��

Den er også meget svag! 

Hvad siger i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MVL skriver:

Havde min menstruation d. 4 Januar og gik egentlig bare og ventede på min ægløsning.. Til min store overraskelse testede jeg positiv på ægløsningstest igår, hvor jeg de sidste 3 mdr har haft meget sen ægløsning. Idag tog jeg lidt for sjov en graviditetstest (Har et kæmpe lager) yes

Og den blev svagt positiv!!! Forstår ingenting... Men tør nu slet heller ikke tro på noget endnu ��

Den er også meget svag! 

Hvad siger i?

Hej

Altså vil sige at testen er positiv. Men kan godt være lidt usikker da du skriver du havde mens d.. 4/1.

Jeg ville nok prøve at teste igen om et par dage inden jeg glædede mig for meget. 

Men krydser for at den er der 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Altså vil sige at testen er positiv. Men kan godt være lidt usikker da du skriver du havde mens d.. 4/1.

Jeg ville nok prøve at teste igen om et par dage inden jeg glædede mig for meget. 

Men krydser for at den er der 

Tak 

Ja jeg synes også det er meget mærkeligt! 

Tager det derfor heller ikke som noget endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.