Fejl med kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej alle, 

jeg skal til en tidlig kønsscanning i morgen. Jeg vil være 14+1. Ja jeg har absolut  INGEN!! Tålmodighed ;-) 

Men har i oplevet at de har sagt et køn, hvor det viste sig, at være det modsatte? Og nogen der har oplevet at de simpelthen ikke har kunne se kønnet endnu? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2019

Mullemee

Min far har et vennepar, hvor deres datter var gravid, og de havde fået at vide, at hun ventede en pige, men ud kom en lille dreng. Så ja, det sker. 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Anonym

Min kæreste og hans eks fik af vide at der var 99.3 % sandsynlighed for at de skulle ha en pige. Der blev købt kjoler osv. Men de fik en dreng. 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

jeg skal til en tidlig kønsscanning i morgen. Jeg vil være 14+1. Ja jeg har absolut  INGEN!! Tålmodighed ;-) 

Men har i oplevet at de har sagt et køn, hvor det viste sig, at være det modsatte? Og nogen der har oplevet at de simpelthen ikke har kunne se kønnet endnu? 

Jeg kender også et par der havde fået at vide de ventede en pige men ud kom en dreng. 

Men du kan jo også få kønnet at vide til md scanningen. Så vent med at køb køns bestemt til efter der hvor sikkerheden er større. 

Hilsen der absolut heller ikke kunne vente og fik også tidlig kænsscanning 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Soonmom

Vi måtte komme igen denne gang, men hun gættede på en pige nogle dage efter blev jeg scannet igen og hun sagde pige, men at hun aldrig gav 100 % garanti så jeg er spændt på. Md scanningen  (og jeg har allerede købt lyserødt, så håber hun har ret i pige, men har svært ved at tro at det er en pige når jeg har to drenge og slet ikke havde overvejet en pige ). 

De to andre gange har de kunne se det første gang (14+0) og det har passet, men jeg tænker det er lettere at se dreng 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Mullemee

Jeg fik også at vide at jeg skulle have en pige. Jeg købte mig til en scanning i uge 32 for at være helt sikker, for jeg havde også købt lyserøde kjoler.  Begge mine søstre har kun drenge og jeg har kun piger.

Anmeld Citér

18. januar 2019

Birthdaybaby

Jeg er i terminsgruppe med en der både til kønsscanning, md og ekstra vægtscanning fik at vide at hun ventede en pige. Men ud kom Frederik :-D

Anmeld Citér

18. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg fik vist i alt 5-6 scanninger, og vi ville så gerne have kønnet at vide, men man kunne bare ikke se det, så måtte vente til selve den store dag 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Venica

Jeg har også kun mødt folk hvor piger “er blevet til” drenge. Sjovt nok, ikke omvendt.

jeg blev scannet 13+6 (og ja, de siger 14 uger før de kan se det) Jeg snød lidt fordi jeg var rigtig utålmodig. Min kæreste skulle udenlands 3 måneder dagen efter, og så lang tid ville jeg slet ikke kunne vente. Så for at han blev en del af oplevelsen, gjorde vi det på den måde velvidende at vi ville blive sendt hjem uden  “resultat” eller at resultatet ikke ville være ligeså sikkert som hvis vi ventede. 

Det viste sig så at holde stik, og vi spurgte også om de ville dobbelttjekke til MD, der fik vi også at vide at DE ikke var i tvivl :-) 

Anmeld Citér

19. januar 2019

SejtNavnHer

Jeg har hørt flere historier om piger, der viste sig at være drenge, men aldrig omvendt. Det giver vel også god mening, at det er nemmere at overse en lille penis, end det er at se én der ikke er der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.