Leder hun bare som

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde som jeg helt ærlig ikke kan lurer om   hun hvilke ønsker vi skal forsætte med at værre veninde eller det kun er grundet mig at det ikke er fortid  

i gamme   nogle måneder har jeg haft   følelse at hun Iværksætter når vi er sammen med mindre hun skal havde mig til af køre for hende når jeg er på besøg bruger hun del af tiden på telefon samtaler eller løbe rundt af lave alt muligt andre vi får derfor hele ikke snakke spec mange sammen det skal lige sige at jeg spøg altid før jeg kigger forbi.  

her til jul skrive hun og spøgt hvad jeg giv hendes børn i julegave jeg havde lyst til af skrive inden ting man da jeg ikke er spec god til af sige nej fik de en julegave af mig vi har ikke set hendeandre siden jeg skrive så til hende i søndag om hun var hjem onsdag for der skulle jeg alligevel til den by hun bor i men hun havde ikke umeldbart tid da bilen skulle til syn sådan er det men hun lov at skrive når hun kom hjem jeg har intet hørte.

Jeg er begynd af føle jeg kun er god nok når hun inden bil har og når hendes børn skal havde gaver  

Hvad synes i jeg skal gøre!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som jeg helt ærlig ikke kan lurer om   hun hvilke ønsker vi skal forsætte med at værre veninde eller det kun er grundet mig at det ikke er fortid  

i gamme   nogle måneder har jeg haft   følelse at hun Iværksætter når vi er sammen med mindre hun skal havde mig til af køre for hende når jeg er på besøg bruger hun del af tiden på telefon samtaler eller løbe rundt af lave alt muligt andre vi får derfor hele ikke snakke spec mange sammen det skal lige sige at jeg spøg altid før jeg kigger forbi.  

her til jul skrive hun og spøgt hvad jeg giv hendes børn i julegave jeg havde lyst til af skrive inden ting man da jeg ikke er spec god til af sige nej fik de en julegave af mig vi har ikke set hendeandre siden jeg skrive så til hende i søndag om hun var hjem onsdag for der skulle jeg alligevel til den by hun bor i men hun havde ikke umeldbart tid da bilen skulle til syn sådan er det men hun lov at skrive når hun kom hjem jeg har intet hørte.

Jeg er begynd af føle jeg kun er god nok når hun inden bil har og når hendes børn skal havde gaver  

Kort sagt - snak med hende om det. Spørg hende lige ud og fortæl hvordan du har det. 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kort sagt - snak med hende om det. Spørg hende lige ud og fortæl hvordan du har det. 

Jeg kan godt se hvad du mener og det er helt rigtig jeg har forsøg at ringe nogle gang uden held ( hun har besvar min opkald har endnu ikke ringe tilbage eller besvar beskeder siden søndag ) 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Babilooo

Jeg ville ikke sige noget om hvad der er sket men i forhold til hvad der sker fremover.

hvis I mødes og hun taler i telefon siger du “når du har gæster er det mest høfligt ikke at tale i telefon. Jeg vil rigtig gerne have mulighed for at tale med dig.”.

Mht gave .. har du tidligere givet gaver. Ellers ville jeg da ikke have problemer med at sige “.. keg tror da ikke vi er på gavefod.. eller har jeg misforstået noget”.

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener og det er helt rigtig jeg har forsøg at ringe nogle gang uden held ( hun har besvar min opkald har endnu ikke ringe tilbage eller besvar beskeder siden søndag ) 

Så virker hun ikke synderligt interesseret eller dit venskab værd efter min mening. 

Jeg ville nok bare lade helt være med at kontakte hende mere. Og hvis hun en dag ringer eller skriver om hjælp. Så sige “nej desværre. Du gider kun tale når du skal have hjælp. Det er ikke den slags veninder jeg vil have i mit liv” 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Jeg ville ikke sige noget om hvad der er sket men i forhold til hvad der sker fremover.

hvis I mødes og hun taler i telefon siger du “når du har gæster er det mest høfligt ikke at tale i telefon. Jeg vil rigtig gerne have mulighed for at tale med dig.”.

Mht gave .. har du tidligere givet gaver. Ellers ville jeg da ikke have problemer med at sige “.. keg tror da ikke vi er på gavefod.. eller har jeg misforstået noget”.

hende søn har fået gaver siden han var to ( kom ind i deres liv da han var  halvanden år ) men det er også først herind for et halv år det er begrynd af gå som beskrive i  tråd 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Babilooo

Anonym skriver:

hende søn har fået gaver siden han var to ( kom ind i deres liv da han var  halvanden år ) men det er også først herind for et halv år det er begrynd af gå som beskrive i  tråd 

Ok men så er det vel i orden at gå ud fra at I giver gaver. 

Men få sagt fra i forhold til st hun tager samtaler mens du er der

Anmeld Citér

17. januar 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Lad være med at kontakte hende igen. Hvis hun ikke kontakter dig eller hun kun kontakter dig for at få hjælp. Så har du svaret. 

Anmeld Citér

17. januar 2019

FruK

I stedet for at gruble over, hvad hun vil, så tænk over hvad du selv gerne vil.

Har du lyst til at være sammen med hende, når det er som det er? Hvis du har, så behøver du jo ikke at sidde og vente på, at hun er færdig med det hun nu har travlt med, når du er der. Du kunne sige “nå, men det virker som om du ikke rigtig har tid til mig i dag. Jeg smutter, så kan vi ses en anden gang”

Ellers er det jo bare at lade være med at kontakte hende, så finder du ud af, om hun gerne vil dig. Og ringer hun så kun for at få dig til at gøre hende en tjeneste og ikke for at hære hvordan du har det, eller om I skal ses for hyggens skyld - så må man altså gerne sig nej. 

Mht gaver...hvis du har givet gaver tidligere, er det jo meget naturligt at fortsætte så længe I ses. Løber jeres kontakt ud i sandet, så ville jeg stoppe. Og havde I ikke set hinanden længe og hun kun ringede for at høre hvad du ville hive hendes søn - så ville jeg nok have sagt at der ikke blev nogen gave denne gang. 

Anmeld Citér

19. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg takker for alle svar jeg har  efterfølgende tænkt det hele i gammen og  på trods af jeg har modtage en SMS med unskyd for hun ikke har skrive til mig som lovet og vi skulle find en dag i næste uge den SMS valgt jeg at svar kort på og kom med er forslag til hviken dag ( den har hun ikke svar på ) og jeg er nu  fast beslutte på at jeg ikke kontakt hende igen men at hun må kontakt mig hvis hun ønsker for kan helt ærlig også føle lidt af jeg  presser mig på hviken jeg ikke ønsker også er jeg nået frem til af jeg skal blev bedre til af sige nej for det er jeg hviken dårlig til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.