Symptomer - Influenza agtigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne mennesker herinde. 

Jeg har bare et par spørgsmål som nogle måske kan svare på ? Jeg er nu gået 4 dage over tid. Har ikke taget en test endnu, da jeg vil vente til søndag. Dog har jeg symptomer som kvalme. Og  meeggaatræt. Har også reddet mig tynd mave med dages mellemrum. Jeg føler også indimellem som om jeg har influenza men det har jeg altså ikke. 

Nogle som har prøvet noget lignende ? Og hvor langt var i henne i graviditeten ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Anonym skriver:

Jeg har bare et par spørgsmål som nogle måske kan svare på ? Jeg er nu gået 4 dage over tid. Har ikke taget en test endnu, da jeg vil vente til søndag. Dog har jeg symptomer som kvalme. Og  meeggaatræt. Har også reddet mig tynd mave med dages mellemrum. Jeg føler også indimellem som om jeg har influenza men det har jeg altså ikke. 

Nogle som har prøvet noget lignende ? Og hvor langt var i henne i graviditeten ? 

Jeg synes du skal tage en graviditetstest 

Hvorfor vente hvis du alligevel er gået over tid 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Desuden lyder dine symptomer som graviditetssymptomer 

Anmeld Citér

17. januar 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Der er generelt meget mave onde i omløb så det kan bare være det. Men 4 dage over tid kan også betyde graviditet. Det er 50/50. Hvorfor vente med at teste når du er over tid?  

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

MVL skriver:

Jeg venter nogle dage med at tage en test. Er før blevet lidt æv med negative test  og så tænker jeg at det bedst at vente en lille uges tid, da jeg før har oplevet først at kunne teste sent. 

Mystik nok at de symptomer også kan være en mulig graviditet. Har aldrig haft det sådan før. Tak fordi i gav respons. Håber så der ligger en lille spire derinde 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Anonym trådstarter

MVL skriver:

Så fik jeg taget en test. Her til eftermiddag. Negativ .. æv  HVIS jeg er gravid så er jeg i noget med uge 4+4 . Havde igen til morgen kvalme (opkast) da jeg vågnede tidligt i morges. Nåede ikke engang at drikke min kaffe før jeg endte på badeværelset. Har jeg nu gjort 3 gange i denne uge hver morgen 

Mon det fordi jeg ikke er så langt henne at den ikke viser noget ? Tænker ikke morgen kvalme (opkast) kan være indbildsk 

Hvad mener i ? 

Anmeld Citér

18. januar 2019

HBV

Tænker du skal holde dig så længe det er muligt (mindst 4 timer) og så tage en ny test om et par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.