Spørgesmål til job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. januar 2019

MilsenTwist

sagen er den at jeg i dag, af min chef har fået af vide at jeg fra den 1/2-2019 ikke har noget arbejde i 2-3 mdr frem.

jeg er timelønnet. Er det nogle af jer der ved hvad man kan gøre? Jeg bliver jo nød til at skulle have en indtægt så jeg kan betale mine regninger. 

Jeg et medlem af fagforening og a-kasse. 

Men jeg kan vel ikke få dagpenge, når jeg ikke er blevet fyret? 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2019

Baby2017

MilsenTwist skriver:

sagen er den at jeg i dag, af min chef har fået af vide at jeg fra den 1/2-2019 ikke har noget arbejde i 2-3 mdr frem.

jeg er timelønnet. Er det nogle af jer der ved hvad man kan gøre? Jeg bliver jo nød til at skulle have en indtægt så jeg kan betale mine regninger. 

Snak med din a-kasse

vil mene du er berettiget til dagpenge men jeg er på ingen måde sikker!

Anmeld Citér

14. januar 2019

Lje

MilsenTwist skriver:

Fat i din a-kasse ASAP og få noget fra din arbejdsgiver på skrift. Er du sagt op, er der "ikke nogle timer lige nu" eller noget helt tredje? Det skal a-kassen bruge for at vejlede dig. A-kassen kan vejlede dig i dine rettigheder og muligheder også alt efter, hvor mange timer, du plejer at have. Man ser på et gennemsnit over 3 måneder (mener jeg). 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.