Du må tage sps ord med et gran salt. Jeg synes det er meget tidligt at hun mener at barnet skal kunne spise. Vores datter indtog i hvert ikke mængder som overhovedet mindede om et måltid i den alder. Det kom først ved omkring ni - ti måneder som jeg husker det. Indtil da ammede hun rigtig meget.
Tusind tak fordi du skriver.
jeg er bare førstegangs mor, og derfor har jeg nok en tilbøjelighed til at være meget modtagelig.
er selv uenig med sp og hendes meninger om, at babyer på 6 mdr skal spise fuld fast føde kost. Der er sikkert nogle babyer, men jeg kan ikke se det er realistisk, når hun knap har fået en tand. Den er til at se men den er ikke “brugbar” Og mælk kun er som tørst slukker. Ydermere siger sp at min pige ikke er en baby?
Det vil jeg mene hun er til hun er 1.
Jeg synes tit jeg er lidt ked af det efter sp besøg. Vi har også en familie behandler på i forvejen, men det er dog ikke angående kosten. Det er noget helt andet.
sp foreslår v skal vække hende når hun falder i søvn under flaske spisning. Men jeg kender min pige og hun blive rigtig vred og skyder ryggen ud som en flitsbue.
Anmeld
Citér