mega vild baby:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg bliv lidt nys om andre oplever sidst i ders gravidtet at der lille er mega vild i maven. ?? min dreng er mega nemlig , det gør helt ondt .

39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Nybagt mor

Nu har ham den lille inde i maven været ret stille de sidste 3 dage, men indtil da var der fuld tryk på - og ja, det kunne sagtens gøre helt ondt

I dag har han så været lidt mere livlig end de sidste 3 dage, men slet ikke som for bare en lille uge siden. Mere sådan en moslen rundt derinde.

Men ja - troede også at han ville være meget mere stille her til sidst, men åbenbart ikke

Anmeld

18. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hehe troede godt ikk de hade så meget plas tilbage her til sidst . men er min lille hr åben bart lilleglad med
hans numse elsker han og vise også hehe sidste uge vidste han den også lige til min jmd hehe hun grinte noget

Anmeld

19. oktober 2009

christina2412

min lille dreng i maven kommer også med nogen ordenlig spark, som til tider kan gøre herre ondt, ellers er det sådan noget asen masen han gør nu, men mærker ham rigtig meget  det med de siger de får en rytme som også er sådan når de kommer ud, håber jeg sandelig ikke passer, for så bliver han godt nok livlig.

jeg er meget glad for jeg mærker ham så meget, kan forstå det er meget forskelligt, men jeg er utrolig tryg ved han bevæger sig så meget  

og glæder mig såååååååååå meget til at få ham i mine arme

christina 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.