Erfaring med salg i Genbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer der erfaring med børnegenbrugsbutikken i Valby (ved ikke om man må angive navnet??) 

Jeg er ret vild med konceptet, og overvejer at booke en stand i nærmeste fremtid, men jeg kan ikke lade være at tænke på hvor meget tøj/ting der forsvinder på sådan nogen uger? Har i oplevet meget tyveri/ting der blev væk? 

Ved ikke helt om jeg tør tage chancen, men altså.. 

Håber i vil dele jeres erfaringer med mig :-). Skriv også gerne om det kunne betale sig i forhold til lejen og kommission, tidsforbrug osv. 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer der erfaring med børnegenbrugsbutikken i Valby (ved ikke om man må angive navnet??) 

Jeg er ret vild med konceptet, og overvejer at booke en stand i nærmeste fremtid, men jeg kan ikke lade være at tænke på hvor meget tøj/ting der forsvinder på sådan nogen uger? Har i oplevet meget tyveri/ting der blev væk? 

Ved ikke helt om jeg tør tage chancen, men altså.. 

Håber i vil dele jeres erfaringer med mig :-). Skriv også gerne om det kunne betale sig i forhold til lejen og kommission, tidsforbrug osv. 

På forhånd tak

Jeg har haft stand derude flere gange og det samme har min svigerinde. Det eneste vi har mistet er en enkelt molo jakke som de erstattede. Ellers har vi aldrig haft nogen problemer overhovedet. 

På 2 uger solgte vi for sammenlagt 4500 ekskl kommission 

Anmeld Citér

13. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft stand derude flere gange og det samme har min svigerinde. Det eneste vi har mistet er en enkelt molo jakke som de erstattede. Ellers har vi aldrig haft nogen problemer overhovedet. 

På 2 uger solgte vi for sammenlagt 4500 ekskl kommission 

Ej, hvor fint! jeg troede faktisk det var på “eget” ansvar og at de slet ikke ydede nogen form for erstatning! Det er da en super fint service ���� 

Jeg synes også det virker helt vildt tiltalende, fremfor at sælge diverse ting og tøj enkeltvis på de forskellige platforme. Jeg har brugt det flittigt til at købe, men aldrig sælge.. så jeg var lidt nysgerrig på folks oplevelser, men synes altid der er stuvende fuldt, og det plejer jo som oftest være positivt :-)

jeg har bare fuldt lidt med på facebook og bidt mærke i at mange roser konceptet, men samtidig kommer med en notits at de ikke har mistet særlig meget. Så jeg var bare nysgerrig på hvor meget man i realiteten mister ikke kun fundet tyveri, men også ting der bliver væk eller mister mærkerne osv. �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.