Jeg har altid værre en mange sikke og rolig person som ikke bare springer ud i ting ude af havde tænkt mig grundet om først og når jeg så gør kan jeg godt li at gå sikke og rolig frem tilgænglig har jeg en veninde som jeg har kendt i ca 4 år som bare springer ud i alt og det kan næste ikke gå hurtig nok Hviken er der hvor vi er forskel. Dette kom i sær til udtryk da jeg sidste år begrynd af skrive med en fyr da jeg fortæl hende om det og om ham gik ikke 2 sek for hun synes at jeg skulle blev kærester med ham og der er vi slet ikke vi er begge nogle der godt kan li at gå sikke og rolig frem og lige nu snakker vi bare vendeplan
Der hvor jeg godt kunne brug et råd eller to er hvordan jeg skal tækkelig min vennide for hun er helt ærlig ved at gå mig på næverne siden jeg fortælle hende om ham har min veninde ikke kunne snak om andre end ham og mig ( lige mange hvad jeg ellers snakke om for hun altid dreje snakke om )
typisk spøgmål hun kommer med er
hvordan går det i mellem jer
har du indviter ham på kaffe
også kommer hun typisk med den kommentar at nu når vi skal drik kaffe kan jeg jo også lige spøger om vi skal se en film
Det er ikke fordi jeg ikke ønsker at snak med hende om det overhoved men jeg har bare brug for at tag tingene i mit eget og helt ærlig ikke følge med i hendes Tempo hviken jeg har prøve at forklar hende ( skal lige sige hun er i et forhold og har en da to børn )
hvad stiller jeg op ? 
Anmeld
Citér