Sen positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej

Jeg burde være 6+2 efter sidste mens men tror dog min ægløsning har ligget senere end normalt, for vi har kun haft sex på 23. og 30. cyklusdag.

Jeg har idag testet positiv, men det ser ud som om testen har fået for meget urin, til trods for den kun er holdt ca 12-15 sekunder i urinen istedet for de 20 sek den skal ifølge brugsanvisningen. Det er en test fra Rema.

Kan jeg godt regne den for positiv alligevel?   Kører selfølgelig ud for at købe en ny pakke så jeg kan teste igen imorgen (eller senere idag)

Billedet er taget efter ca 2 min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2019

Anonym trådstarter

Sådan ser den ud når den er indtørret efter ca 10 min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. januar 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ka ik se noget. 

Men måske det vil være nemmer at se, hvor stregen ska være, hvis ik testen er skildt ad?

Positiv efter tid tæller ik, så prøv en ny test. 

Krydser finger, for at den er positiv. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. januar 2019

Anonym

Ja den er bestemt fået for meget.

Langt de fleste test,kan kun dyppes i max 3 sekunder.

Og lige præcis remas,er blevet meget gode til,at suge for meget væske op,så ønsker du fortsat at bruge dette mærke,ville jeg ikke ,holde den længere i urien i 3-5 sekunder.

Men hvis du burde være 6+2,så burde testen være klart og tydelig positiv.

Anmeld Citér

13. januar 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hej

Jeg burde være 6+2 efter sidste mens men tror dog min ægløsning har ligget senere end normalt, for vi har kun haft sex på 23. og 30. cyklusdag.

Jeg har idag testet positiv, men det ser ud som om testen har fået for meget urin, til trods for den kun er holdt ca 12-15 sekunder i urinen istedet for de 20 sek den skal ifølge brugsanvisningen. Det er en test fra Rema.

Kan jeg godt regne den for positiv alligevel?   Kører selfølgelig ud for at købe en ny pakke så jeg kan teste igen imorgen (eller senere idag)

Billedet er taget efter ca 2 min.

Testen kan ikke vise sådan en tydelig ekstra streg, hvis der ikke er hcg til stedet i urinen. Jeg tror den er positiv, men ja test igen  Men jeg syntes det ser lovende ud. 

Anmeld Citér

13. januar 2019

Anonym

Det kan du tro den kan.

Det hedder overskudsfarve.

Det har jeg set flere gange,end jeg efterhånden næsten kan tælle til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.