Blødning 3 uger efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2019

Maggie1996

Godmorgen alle sammen ��

Af sundhedsmæssige grunde måtte jeg for 3 uger og 2 dage siden sættes i gang med en medicinsk abort. Forløbet er gået som beskrevet/forventet indtil inden for de sidste par dage. Min blødning har taget til, og indeholder nu helt friskt blod til tider i store mængder, hvor et bind er nødvendigt. Blødningen skulle jo gerne så småt være forsvundet nu efter over 3 uger, men dette er modsat tilfældet.

Har nogen oplevet noget lignende?

Knus mig! ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2019

Miss A

Maggie1996 skriver:

Godmorgen alle sammen ��

Af sundhedsmæssige grunde måtte jeg for 3 uger og 2 dage siden sættes i gang med en medicinsk abort. Forløbet er gået som beskrevet/forventet indtil inden for de sidste par dage. Min blødning har taget til, og indeholder nu helt friskt blod til tider i store mængder, hvor et bind er nødvendigt. Blødningen skulle jo gerne så småt være forsvundet nu efter over 3 uger, men dette er modsat tilfældet.

Har nogen oplevet noget lignende?

Knus mig! ��

Hej. Kunne det være din menstruation, der er kommet nu? Blot lidt tidligt måske.

Jeg ville nok ikke være bekymret, men blot se det lidt an. 

Anmeld Citér

12. januar 2019

Maggie1996

Miss A skriver:

Hej. Kunne det være din menstruation, der er kommet nu? Blot lidt tidligt måske.

Jeg ville nok ikke være bekymret, men blot se det lidt an. 

Tanken har strejfet mig. Dog startede jeg på p piller ved abortens første dag. Så det undrer mig lidt  der er ligeledes betydelige klumper. Men jeg ser tiden an 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.