Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2019

nisse93

Kan i se om der er en lille udtydlig steg? Eller er det bare mig. 

Syntes den var mere tydelig i starten nu er den næsten væk. Har taget endnu en test og den ser negativ ud til at starte med, men så syntes jeg der kommer en meget udtydlig steg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2019

fehår

Jeg kan sagtens se streg nummer 2, men jeg er ikke sikker på, om der er farve i. Jeg ville teste igen om et par dage.

Anmeld Citér

11. januar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Synes måske jeg kan ane noget. Men kan ikke se om der er farve i. Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

11. januar 2019

nisse93

Oddi skriver:

Synes måske jeg kan ane noget. Men kan ikke se om der er farve i. Hvornår har du testdag?

Har taget den her til aften. Den var mere tydelig med det samme jeg tog den og lidt farve. Men nu er ikke så tydelig og ikke rigtig med farve. Så en nogle timer senere og der var den klar negativ men så kom der EB udtydlig steg. 

Anmeld Citér

11. januar 2019

nisse93

Har taget den her til aften. Den var mere tydelig med det samme jeg tog den og lidt farve. Men nu er ikke så tydelig og ikke rigtig med farve. Tog en nogle timer senere og der var den klar negativ men så kom der en udtydlig steg lidt senere. 

Anmeld Citér

11. januar 2019

nisse93

Catharina Westh skriver:

Kan i se om der er en lille udtydlig steg? Eller er det bare mig. 

Syntes den var mere tydelig i starten nu er den næsten væk. Har taget endnu en test og den ser negativ ud til at starte med, men så syntes jeg der kommer en meget udtydlig steg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.