Nogen der kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne mennesker .

Lige et underligt spørgsmål. 

Jeg ville tage en ægløsning i går aftes. Fik ved en fejl taget en g test. Den nåde ikke at være i tisset særlig længe. Og jeg lagde den på bordet og så tog jeg en ægløsning test og mens jeg  stod med den blev g testen positiv meget positiv. Hvordan kan det lade sig gøre.

Jeg tog en g test her til morgen og den er også positiv.

Jeg havde en bio i november og der testet jeg efter blødning negativ. Jeg så min mens i mellem jul og nytår. 

Mit hoved er meget forvirret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej alle i skønne mennesker .

Lige et underligt spørgsmål. 

Jeg ville tage en ægløsning i går aftes. Fik ved en fejl taget en g test. Den nåde ikke at være i tisset særlig længe. Og jeg lagde den på bordet og så tog jeg en ægløsning test og mens jeg  stod med den blev g testen positiv meget positiv. Hvordan kan det lade sig gøre.

Jeg tog en g test her til morgen og den er også positiv.

Jeg havde en bio i november og der testet jeg efter blødning negativ. Jeg så min mens i mellem jul og nytår. 

Mit hoved er meget forvirret.

Kan du have været gravid, da du havde din sidste blødning/ mens? - 

For jeg tænker da at du er gravid nu, med en positiv test.

Anmeld Citér

11. januar 2019

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Kan du have været gravid, da du havde din sidste blødning/ mens? - 

For jeg tænker da at du er gravid nu, med en positiv test.

Hej.

Jeg er så forvirret i mit hoved. Men ja det må jeg være. Jeg havde en normal blødning. Så har ikke haft mistanke om det.

Anmeld Citér

11. januar 2019

Anonym trådstarter

Opper lige i håb om at der er nogen der har prøvet det samme.

Jeg ringer til lægen på mandag.

Anmeld Citér

11. januar 2019

SejtNavnHer

Umiddelbart lyder det som om du er gravid.

Dog vil jeg sige, at jeg havde en bio her i efteråret, og der nåede jeg først at gå helt i 0 med HCG efter 5 uger. Den var knaldhamrende positiv helt op til min nye menstruation, og så aftog den. 

Men men! Du kan jo godt (7, 9, 13) bløde som menstruationsstyrke og være sund og rask gravid, omend det er en sjældenhed. 

Jeg ville få taget nogle blodprøver, hvis jeg var dig. 

Pøj pøj! Og opdater gerne! 

Anmeld Citér

11. januar 2019

Anonym trådstarter

givmignr2 skriver:

Dog vil jeg sige, at jeg havde en bio her i efteråret, og der nåede jeg først at gå helt i 0 med HCG efter 5 uger. Den var knaldhamrende positiv helt op til min nye menstruation, og så aftog den. 

Men men! Du kan jo godt (7, 9, 13) bløde som menstruationsstyrke og være sund og rask gravid, omend det er en sjældenhed. 

Hej.

Tak for dit svar.

Jeg testede negativ efter min bio. Jeg testede ca 4 gange i løbet af en uge og de var alle negative .

Det er ikke andet for at ringe til lægen på mandag.

Det kører rundt oppe i mit hoved.

Jeg skal nok lige give en opdate når jeg har snakket med lægen.

Anmeld Citér

11. januar 2019

SejtNavnHer

Anonym skriver:

Hej.

Tak for dit svar.

Jeg testede negativ efter min bio. Jeg testede ca 4 gange i løbet af en uge og de var alle negative .

Det er ikke andet for at ringe til lægen på mandag.

Det kører rundt oppe i mit hoved.

Jeg skal nok lige give en opdate når jeg har snakket med lægen.

I så fald er der jo en god chance for at du har været gravid da du troede du menstruerede. 

Du kan også købe dig en drop in scanning til 300. Der er ingen tidsbestilling og du kan derfor få svar med det samme. 

Anmeld Citér

11. januar 2019

Anonym trådstarter

givmignr2 skriver:

I så fald er der jo en god chance for at du har været gravid da du troede du menstruerede. 

Du kan også købe dig en drop in scanning til 300. Der er ingen tidsbestilling og du kan derfor få svar med det samme. 

Hej.

Jeg kan desværre ikke komme til en drop in scanning. Min weekend er booket helt op.

Tak for forslaget .

Anmeld Citér

16. januar 2019

Anonym trådstarter

givmignr2 skriver:

Hej her er en lille update .

Jeg er ikke gravid lægen tog en blodprøve og den viste at jeg ikke er gravid. Lægen synes det er meget mærkeligt at jeg kunne teste positiv. Jeg skal ringe til ham vis jeg ikke for min menstruation. Jeg kunne teste positiv til lørdag og fra søndag var alle teste negative .

Så kom der lidt ro i mit hoved. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.