Tusinde tak til dem der besvarede mine spørgsmål, og særligt dem der besvarede det på en pæn og brugbar måde.
Jeg finder hans flyverdragt frem, og får købt nogle varmere 'køresko' frem til ham, istedet for hans sutsko.
Jeg har selv cykelhjelm på, og havde da bestemt også tænkt mig at købe en til ham. Jeg ser dog ingen ide i at fyre 5-600 kr af på en cykelhjelm, han vokser ud af om 2-3 måneder. Takket være en god veninde, fik jeg af vide, at man kan få ganske gode cykelhjelme i den størrelse til 150-200 kr.
Mit spørgsmål skulle ikke forstå som en 'måske køber jeg en, måske ikke'. Men tak for at få mig til at føle mig som en forfærdelig dårlig mor, fordi jeg stiller et spørgsmål. Som I vælger at besvare ganske nedladende, og med tvivl om mine evner som mor. Hvorvidt jeg bruger cykelhjelm eller ej, er ikke op til jer. Og hvis jeg vil tilmelde mig som 'gratis organdoner' ved ikke at gøre det, så kommer det da virkelig ikke jer ved. Jeg stillede et spørgsmål, som I sagtens kunne have svaret på pænt, eller fortalt mig PÆNT, at her og her kan du få nogle gode cykelhjelme til den og den pris, istedet for at kritisere mig, og gør mig dag dårlig med jeres nedladende svar.
Anmeld
Citér